mriekie schreef:Als Rensjuh met Jans Manting mee gaat dan is dat een 4span pony's (gok rond de 1,25) 2 vosjes en 2 schimmels.
klopt helemaal!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mriekie schreef:Als Rensjuh met Jans Manting mee gaat dan is dat een 4span pony's (gok rond de 1,25) 2 vosjes en 2 schimmels.
Sjonniej schreef:Er is bijna nooit een feestavond met SMW's hoor Dat is meer van de springwedstrijden enzo.
Ik heb er ook niets over gehoord, dus ik denk dat iedereen gewoon (zoals altijd) een rondje camping doet.
Rensjuh schreef:Sjonniej schreef:Er is bijna nooit een feestavond met SMW's hoor Dat is meer van de springwedstrijden enzo.
Ik heb er ook niets over gehoord, dus ik denk dat iedereen gewoon (zoals altijd) een rondje camping doet.
haha nee dat klopt, maar ik heb altijd geleerd dat je je eigen feestje maaktDus idd je laatste zin zal wel weer een waarheid als een koe zijn...
Jeroentje schreef:nou vertel s dan flurk
Arretje schreef:Jeroentje schreef:nou vertel s dan flurk
Zeg vertel jij eens Jeroentje, bij Rudolf ging het wel aardig toch????
Ik had zelf helaas geen tijd om te gaan, had graag RR en Hans Reitzema willen zien...... Zonde van Robert, 2e plaats is natuurlijk niet slecht, maar toch, had meer in gezeten denk ik......