[AR] [NH] one rein stop op de manege

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cinny1

Re: [NH] one rein stop op de manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 14:21

Ach schei alsjeblieft uit zeg. Jij moet je zonodig in deze discussie mengen. Als je er niet tegen kunt, blijf er dan tussenuit.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 18:24

Ik doe zoals er in je onderschift staat. Blijf jezelf, er zijn al zoveel anderen

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 21:40

Ahum de enige die er niet tegen kan ben jij, jij heb zoveel commentaar op Dorientjuh. En jij kan er blijkbaar niet tegen dat ze met een goed idee komt aanzetten

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 22:47

cinny1 schreef:

ONtopic: Ja Dorine, stel het prachtidee maar voor en wacht even tot wij er allemaal bij zijn, kunnen we lachen.

Hm.... ik voel hier ook een deja vu. Ik weet neit hoe oud jullie beiden zijn, en hoe lang golle al op de manege vertoeven (cinny waarschijnlijk langer en meer als dorientjuh) maar ik kek altijd op naar de mensen die er lang werkten, veel wisten en je hielpen. Maar ik werd altijd pisses en onzeker van dit soort mensen, die zulke dingen zeggen, doen alsof je niets weet, alles fout doet en vooral denken dat je weet dan je kent. Maar Cinny, nu ben je echt een *peep* want (ik ben naturulijk objectief, ken jullie niet) maar om zulke taal rond te strooien hier...
Goed ik kan inzien dat Dorientjuh oude koeien uit de sloot haalt en ze mss verkeerd wegzet, omdat het al zo lang geleden is.
Maar is het dan zo moeilijk om het bij een paar verbeterende opmerkingen te alten? ik vind -en waarscjojnlijk ook anderen- dat ej echt een heel groot punt maakt. Als ik jouw stujes lees, dan "voel" je jouw kwaadheid erin. Volgens mij heb ej echt een onwijze hekel aan Dorientje, of niet?
Het is altijd goed om ideeen te laten komen...het kan leiden tot andere ideeen.. en hoe stom/raar/onnekend ze ook klinken, er kan altijd iets goeds uit koen, of gewoonweg niets.
Maar ik snap niet dat er zoveel gezever uitkomt voor één voorstel en een -waarschijnlijk- foute beoordeling van Dorientje.

Ik wil me ook verder niet mengen , maar je zit Dorientje echt af te kraken en te kwetsen. Op een manege is het alleen maar leuk als iedereen eht met elkaar vind. Ok niet iedereen, maar da's wat anders dan ruzie maken.

Dus get over it, en laat haar volgens jou "rare" idee gewoon voor wat het is.

En over de privay .. ok ik zou het ook niet op prijs stellen als ik in dit topic genoemd zou worden zoals de medewerkers... daar moet Dorientjuh ook echt wel op letten. En blijkbaar moet ze ook die oude koeien lekker in de sloot laten zitten...

Maar vergeet het, want je maakt je er echt te druk om heb ik het idee.

Get a life.

Pfoe.

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 22:55

Pfff ikw as gewoon zoo snel aan het typen van bepaalde emoties dat het amper leesbaar is

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 19:21

Ik kan het goed lezen, hoor! Vind het heel mooi gezegd en ben het helemaal met je eens!

cinny1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 09:30

Wat ik heel opvallend vind is dat jullie er allemaal niet mee willen bemoeien, maar wel een objectieve mening hebben. Ik ben een *peep*? Wat heb ik voor taal rondgestrooid dan? Ik hou het in ieder geval netjes, zonder *peep*.

Ik draai inderdaad al een hele tijd mee op deze manege, en heb een groot gedeelte opgebouwd zien worden tot het bedrijf dat het nu is.

Ik ben altijd bereid kinderen te helpen die daar om vragen of het nodig hebben. Waar ik echter niet tegen kan, is dit soort blubberverhalen van meiden die denken het hele bedrijf wel even te veranderen omdat ze ergens eens iets gehoord hebben over een one rein stop of what ever, want dit is al het zoveelste idiote idee van Dorine dat ze hier op Bokt lanceert en waarmee ze nooit naar de eigenaar zal lopen om het voor te stellen. Zelfs niet aan haar instructrices. En om dat te roepen dat deze mensen wel dom zijn als ze met haar idee niks doen, vind ik werkelijk te idioot voor woorden.

Ik maak geen ruzie, ik heb een discussie. De enigen die er een ruzie van proberen te maken zijn jullie dames, met je zogenaamde objectieve mening.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 11:49

Nou, ik ben in ieder geval blij dat andere mensen hier op bokt ook zien dat de mening van cinny1 nogal subjectief is. Het schijnt dat alles wat ik hier op bokt zit te vertellen over de manege verkeerd en fout is. Dit doe ik, ik zeg het nog maar eens, niet expres. Dit is zoals ik het zie. En over de regels gesproken: vaak zijn deze nogal onduidelijk, en dan spreek ik ook namens andere klanten van deze manege. De enige manier om ervoor te zorgen dat er geen, zoals cinny1 dat zegt, ''onzinverhalen'' over de betreffende manege op bokt terechtkomen is dat er op de manege beter gecommuniceerd wordt, zowel tussen het personeel als tussen het personeel en de lesklanten.

Nu zeg ik niet dat het allemaal de fout van anderen is, waarschijnlijk heb ik me ook verkeerde dingen laten aanpraten door andere lesklanten en zou ik zelf meer om duidelijkheid moeten vragen, wat bertreft deze regels.

Ook heb de namen van het personeel niet moeten noemen, daar had ik zo niet bij nagedacht, maar ik heb geen kwaad over ze gesproken.

Ik zal het idee van de one rein stop nu niet meer oppperen op de manege, aangezien cinny1 het idee al zo de grond in heeft geboord over dat de eigenaar hier niets mee te maken wil hebben. Dit is natuurlijk niet de enige reden. De belangrijkste reden dat ik er niets over zal vertellen op de manege is dat cassidy mij heeft duidelijk gemaakt dat dit echt niet zal gaan lukken (bedankt daarvoor) en als ik het idee nu wel zou opperen zou dat alleen maar valse hoop geven.
Overigens heb ik wel meer van dit soort dingen vertelt aan mijn instructrice en die lachte mij helemaal niet uit, integendeel, ze wilde er graag meer van weten, dus van dat uitlachen zou volgens mij sowieso niet zoveel komen, maargoed.
Overigens zou ik het erg stom vinden als men mij ging uitlachen als ik goedbedoeld een idee zo opperen die de manege veiliger zou kunnen maken, ik bedenk tenminste dingen. Zeker volwassen mensen die een 16 jarige (dat ben ik dus) gaan uitlachen, die vind ik zelf nogal kinderachtig, maar laten we daar verder niet op ingaan.

Dit nog even aan cinny1: als ik voortaan nog iets op bokt zet over de manege, en dit klopt volgens jou niet, zeg dan gelijk hoe het wel is, en laat die antwoorden over dat het allemaal onzin is wat ik schrijf, dat het niet waar is, dat je dit zat bent van mij, en als het mij allemaal niet bevalt dat ik dan maar bij pullens moet gaan rijden dan achterwege, dit heeft geen enkele zin en daardoor zal ik ook niet stoppen met berichen plaatsen over de manege als ik dat nodig vind.

Maargoed, ik laat dit topic nu maar rusten, ik heb mijn antwoorden op mijn vragen nu wel luid en duidelijk gehad. In ieder geval bedankt voor de reacties.

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 23:01

Cinny.. het feit dat ik je een *peep* vind heeft te maken hoe banketstaaf je over dorientjuh bezig bent.
Ik ben niet bezig met ruzie te maken, daar ben jij mee bezig. Of ben je jouw berichten soms vergeten? Hoe aanvallend het wel niet is.
Jij bent degene die er een onwijs punt van maakt. Ik niet. Dorientjh zelfs niet.
Veel succes op je manege... hoop dat je wat echte vrienden hebt.

Rusher

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:36

Hallo,ik heb, na van een aantal mensen gehoord te hebben over dit soort topics op paardenforums over onze manege enz. enz, ook maar eens besloten een kijkje te gaan nemen.
Over de one rein stop kan ik jullie het volgende meedelen, dat is op onze manege absoluut niet haalbaar. En dat zou Dorientjuh moeten weten als ze zo geintegreerd is in het bedrijf. Het is een recreatief bedrijf, geen pensionstal of op dressuur of western gerichte manege.
Om de klanten met een halster te gaan laten rijden is werkelijk een belachelijk idee. De paarden en pony's zijn hier niet op getraind en dan kun je natuurlijk zeggen een kwestie van trainen, ik kan je vertellen dat dit een ondoenlijke klus is. We hebben het hier over bijna 100 paarden en pony's (92 om precies te zijn). Daar komt bij dat wij voornamelijk buitenritten maken en onze klanten niet met alleen een halster op weg sturen, de meeste mensen weten niet eens wat een one rein stop is, laat staan dat ze ermee overweg kunnen.
Ik heb ook met jouw instructrice gesproken over de topics die je start op dit forum. Ik kan je vertellen dat ze er absoluut niet van gecharmeerd is, zeker niet als je zonder iets te vragen, de namen van haar en medewerkers van de manege op dit forum plaatst. je doet het hier net voorkomen alsof zij je in je ideeen steunt, het tegendeel is waar.
Persoonlijk heb ik er moeite mee, dat jij als 16 jarige meent voor andere lesklanten te moeten spreken.
Feit is dat er bepaalde regels gelden op de manege en die zijn duidelijk zichtbaar opgehangen in de tussenhal naar de bak toe. Als de regels voor jou niet duidelijk zijn, zelfs na 8 jaar bij ons rijden, dan zegt dat meer over jou capaciteit om te begrijpen waar de regels over gaan dan over de regels zoals ze opgesteld zijn.
Feit is dat er bij iedere buitenrit door de begeleiders wordt verteld wat de bedoeling is en waarom dit zo is.
Met de communicatie tussen het personeel heb je als lesklant niks te maken en daar weet je ook niks vanaf.
Omdat je toevallig twee keer in de week komt rijden wil dat niet zeggen dat jij een compleet beeld hebt van hoe het bedrijf in elkaar steekt.
Als je het al nodig vindt om berichten over onze manege te plaatsen, denk dan eerst even na voordat je wat neerzet.
Want wat je ideeen en meningen beftreft, ben ik het met Cinny1 eens, je geeft een zeer vertekend beeld van hoe het er bij ons werkelijk aan toe gaat. Ook het feit dat je het op hol slaan van, inmiddels bijna 5 jaar geleden,blijft aanhalen alsof het gisteren gebeurt is vindt ik erg storend en zeer schadelijk voor ons bedrijf.
Ik heb meerdere topics van je bekeken en kan niet anders zeggen dan dat in het met Cinny1 eens ben, enik tot de conclusie kom dat je eigenlijk een heel dom meisje bent.

marianne18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:57

zo dorientjuh trek je maar niks van cinny1 aaan ze is gewoon jaloers en kan er niet tegen dat jij met deze iedeen komt laat haar maar lekker domme opmerkingen plaatsen maar volgens mij vinden ze hier allemaal op dit topic dat ze een onwijs irritant ding is.

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 15:25

Kan hier niet een slotje op?

Er wordt hier een vraag gesteld (waarin ik geen namen kan ontdekken) vervolgens komen een paar personen dit toppic even verzieken. En persoonlijke ruzies moeten jullie misschien even per PB uitvechten.

Naar mijn inziens geen reclame voor de betreffende manege. (en dan heb ik het niet over TS)

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 15:32

dorientjuh schreef:
Tja, een touwhalster kost toch niet zoveel?
Ben ook benieuwd hoe er wordt gereageerd wordt, maar ik zie ze er wel voor aan dat ze er niets mee doen, wat erg dom is natuurlijk, je verliest er niets mee als je het probeert.

Maar het is niet erg handig omdat ze er dan ook nog touwen bij moeten kopen enzo.
En dan lijkt het me ook niet erg lekker voor de paarden om elke dag tig zulke stops te moeten oefenen.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 16:28

Aangezien hier behoorlijk ruzie gemaakt wordt, plaats ik hier een slotje..