Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paulatjuh schreef:@bokkiej als je geen verstand van NH heb moet je hier ook niet reageren
RoWyGo schreef:Okée! nu snap ik het, dankjewel! geeftniet dat jij hm antwoord ipv Astragrilmaar echt gaaf man, ik ga het eens proberen! hopen dat het lukt, laat ik nog wel weten.
Is er op HK al een NH topic? zo niet, laten we die starten
Paulatjuh schreef:Ben het met je eens Rowygo.
Je vraag is eigenlijk aan astragirl maar mag ik hem ook beantwoorden?Om het omdraaien tegen te gaan met het achterwaarts gaan moet je je paardje naast de bakrand zetten, zodat hij alleen voorwaarts en achterwaarts kan. (ene kant van hem is dus de bakrand, andere kant ben jij) En dan naar achteren met druk op neus of borst of niks (net wat je paardje al kan). Ik hoop dat je m'n uitleg snap, maar zo kan hij iig niet meer wegdraaien.
pricilia schreef:Ik vind het erg knap hoor wat jullie met jullie paardjes doen! Ik snap eerlijk gezegd het verschil niet tussen grondwerk en nhmaar ik ben blond!
Mijn verzorghaflinger luistert al niet als je tegen de borst aantikt en dan zegt: "Terug" erg he?