[AR] [LO] Geen galop aan de longeerlijn...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marle_sheila

Re: [LO] Geen galop aan de longeerlijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 21:25

Als ik jou was zou ik als je onder het zadel gaat galopperen steeds stemhulpen geven, als je dit een tijdje gedaan hebt kun je het weer aan de longe proberen, misschien kent ze de stemhulpen gewoon nog niet zo goed? bij mij helpt dit in ieder geval hel goed.

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 17:05

marle_sheila: dat is wat ik nu ook consequent doe. Hopen dat ik die gewoonte niet ooit mee de wedstrijdring in neem!haha..

De laatste paar keer longeren gingen wat galop betreft weer heel goed. Geloof dat ze het nu wel kent ineens. Raar beest..haha

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-05 17:41

he wat grappig dat het nu ineens wel goed gaat?! Die arabieren van mij zijn precies hetzelfde. De ene dag zo dom als een varken, zo koppig als een ezel, zo hysterisch als een heks en de volgende dag kan ik er Z dressuur mee rijden en doen ze alles wat ik wil....

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-05 11:04

haha!! Nou, dat kan je wel zeggen Evitatinkle.. Het slaat soms helemaal nergens op! De ene dag dapper en de dag erop een angsthaas..
Ben wel heel blij dat het nu wel goed gaat. Het is echter maar de vraag wanneer ze het weer leuk gaat vinden om NIET te luisteren..Ach, dat heb je met arabieren blijkbaar!

Trouwens, jouw onderschrift is supertof! Zoiets heb ik ooit eens ergens gelezen en de essentie heb ik wel onthouden maar ik kon het nooit meer mooi verwoorden...Mijn "wederhelft" is er wel maar hij vaart....

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 15:00

En dat is nou precies wat me zo aanspreekt aan arabieren! Ze zijn zo lekker open en hebben karakter. Andere rassen zijn vaak zo ongeinteresseerd. Als je mn arabier uit het land haalt staat ze al voor je te dansen: zo van, gaan we wat doen?

ja straks doe ik dat onderschrift weer, het is teveel tekst. Deze spreuk is van Plato en heb ik laatst weer eens gelezen in een boek van Paulo Coelho.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 20:51

Tubje heeft dit ook. Ik zal eens in dit topic kijken voor een oplossing