Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
palousa_boy schreef:duo vd kamp en Bert van lent, waarom van lent, omdat hij het wel in zich heeft maar tot nu toe alles heeft verprutst door verkeerde poortjes te rijden etc. verder heeft hij een super span waar hij makkelijk mee kan winnen.
laura2span schreef:kim_; ik heb Martien vorige week gesproken en ik weet dat hij wel mee mag. hij staat op het moment eerste. Aart van de Kamp senior en Herman Noltes staan gedeeld 2e. Junior mag denk ik niet, die staat 5e achter Dirk Neerincx
dat staat allemaal op de knhs site.
laura2span schreef:kim_; ik heb Martien vorige week gesproken en ik weet dat hij wel mee mag. hij staat op het moment eerste. Aart van de Kamp senior en Herman Noltes staan gedeeld 2e. Junior mag denk ik niet, die staat 5e achter Dirk Neerincx
dat staat allemaal op de knhs site.
kim__ schreef:Ja dat weet ik, als je geselecteerd wilt worden voor het WK, moet je minstens 1 buitenlandse wedstrijd gereden hebben, en boven de 95 punten dressuur gereden hebben ( ik weet niet zeker of het nou 95 of 100 was) dat had hij dus niet.. en nu was er geregeld met de bondscoach en de knhs dat hij die punten in exloo binnen zou kunne halen, dus er waren internationale jury's aanwezig voor hem.... maar, hij had dus ook hier niet genoeg punten in de dressuur waardoor hij dus niet mee mag!
Dit heb ik gehoord van het weekend hoor, toen ik daar was..