Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb er de Komfort - Bareback Pad gekocht. Hij is wel vrij duur (189 euro...) maar van hele goede kwaliteit; met schapenvacht en suede en de beugel- en singelriemen zijn van erg mooi en soepel leer gemaakt. Aan deze pad kan je dus wel beugels bevestigen, maar ik gebruikte die alleen op de weg voor extra veiligheid in geval van een schrikkend paard en dus niet om te lichtrijden door de hiervoor genoemde slechte drukverdeling. De mensen van die winkel zijn erg behulpzaam en reageren snel op vragen via e-mail.
het zit geweldig
bevalt je vast goed 

. Daarom heb ik gekozen voor een pad van suede want Fenna zit zelf al lekker zacht (wat wil je met die vetkussens
)
wendytjeG schreef:Waarom rijden jullie eigenlijk niet gewoon op de blote paardenrug?
) mee, andere kant pakkie peuken
, en gaan met die banaan.Citaat:die van klaas feuth valt al af voor mij omdat hij er erg slap uitziet, meer dekje-achtig, lijkt alsof je er niet stevig op zit en er zo van af schuift, maar ik heb er geen ervaring mee dus kan er eigenlijk niks over zeggen