Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Blossomm schreef:Ik erger me mateloos aan jouw instelling Smurfie!
De manier waarop jij over paarden praat maakt me gewoon echt kriegelig. Ik hoop dat die hengst waar je mee werkt eens aan jou laat zien wie de verstandigste van jullie twee is!
Je mag dan wel zo trots zijn op het feit dat je daar werkt/stage loopt, maar geloof me...als je in Nederland op deze manier aan de slag probeert te gaan en dat onder de noemer NH probeert te zetten wordt je snel de bak uitgeschupt.
Dat zou ik iig wel doen...
Citaat:Ik heb het hier vaak zat gezien dat een paard dwars door de planken van de roundpen heen beuke.. en dat ze uren bezig zijn om een goal te berijken..
Citaat:Vandaag heb ik bijvoorbeeld met een hengst gewerkt van 2 jaar oud.. dus klaar voor training.. Ik heb hem 3 uur moeten laten rennen omdat hij manieren moet leren.. Maar ondertussen af en toe achteruit lopen.. en kijken of die naar je toekomt en je volgt.. zoniet moet ie weer rennen.. en zo elke keer weer.. totdat hij je dus volgt.. dan kun je pas beginnen met een halster.. hem terug op laten lopen... je volgen.... enz enz.. dan ben je al intotaal 4 uur bezig en dan ben je nog maar bij het 1e stapje... en dan moet je dat nog zo volhouden totdat ie niet meer vervelend doet..
Smurfie schreef:Dat was een hengst die totaal geen respect heeft.. Waar hij dus niets aan kan doen.. Toen de amish hier waren.. weet niet of je dat ken? dat is een geloof... Als een paard wild is.. dan is hij verdoemt.. Word hij in een gesloten stal gezet.. en dan bedoel ik ook echt gesloten van hout... en alleen een voer gat erin.. zon beest komt er zn hele leven niet uit.. daarvan hebben wij deze hengst gekocht.. hij werd afgeleverd in ee ntijgerkooi :s Ze zijn hem nu aan het trainen maar hij loopt dus overal dwars door heen en is levensgevaarlijk maarja ook wel logish als je jaren lang in een hokkie heb gezeten..
Citaat:Dat was een hengst die totaal geen respect heeft.. Waar hij dus niets aan kan doen.. Toen de amish hier waren.. weet niet of je dat ken? dat is een geloof... Als een paard wild is.. dan is hij verdoemt.. Word hij in een gesloten stal gezet.. en dan bedoel ik ook echt gesloten van hout... en alleen een voer gat erin.. zon beest komt er zn hele leven niet uit.. daarvan hebben wij deze hengst gekocht.. hij werd afgeleverd in ee ntijgerkooi :s Ze zijn hem nu aan het trainen maar hij loopt dus overal dwars door heen en is levensgevaarlijk maarja ook wel logish als je jaren lang in een hokkie heb gezeten..
Citaat:Dat was een hengst die totaal geen respect heeft.. Waar hij dus niets aan kan doen.. Toen de amish hier waren.. weet niet of je dat ken? dat is een geloof... Als een paard wild is.. dan is hij verdoemt.. Word hij in een gesloten stal gezet.. en dan bedoel ik ook echt gesloten van hout... en alleen een voer gat erin.. zon beest komt er zn hele leven niet uit.. daarvan hebben wij deze hengst gekocht.. hij werd afgeleverd in ee ntijgerkooi :s Ze zijn hem nu aan het trainen maar hij loopt dus overal dwars door heen en is levensgevaarlijk maarja ook wel logish als je jaren lang in een hokkie heb gezeten..