Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Colt schreef:ok, de mijne heeft er wel 4, maar die onder de manentop tellen niet mee
judithh schreef:dan ben ik ook wel héél erg benieuwd wat mijn paard voorpersoonlijkheid heeft, hij heeft namelijk 5 kruinen op zijn voorhoofd en ook op allebei zijn kaken een lange rechte kruin in streepvorm met de haren naar links en recht, zeg maar zo'n beetje hetzelfde als bij de flanken, deze kruinen op zijn kaken zijn een cm of 10 lang de kruinen op zijn voorhoofd zitten allemaal op een klutje naast en onder elkaar...
ook op zijn benen heeft hij heel veel kruinen en onder zijn manenkam heeft hij er 3 zitten...
ben erg benieuwd wat ze van hem zouden zeggen..
judithh schreef:dan ben ik ook wel héél erg benieuwd wat mijn paard voorpersoonlijkheid heeft, hij heeft namelijk 5 kruinen op zijn voorhoofd en ook op allebei zijn kaken een lange rechte kruin in streepvorm met de haren naar links en recht, zeg maar zo'n beetje hetzelfde als bij de flanken, deze kruinen op zijn kaken zijn een cm of 10 lang de kruinen op zijn voorhoofd zitten allemaal op een klutje naast en onder elkaar...
ook op zijn benen heeft hij heel veel kruinen en onder zijn manenkam heeft hij er 3 zitten...
ben erg benieuwd wat ze van hem zouden zeggen..
SuperRoos schreef:ben benieuwd naar je kruinenfoto anya
hoeveel heeft ze dr dan, 2 of nog meer op dr hoofd?
de kruintjes in de maantop tellen niet mee he...
flettie schreef:Fayette schijnt volgens de DA ook al een aparte te zijn wat betreft kruintjes.
Hij was laatst bij ons ivm met gezondheidsverklaring voor de verzekering en ging dus op zoek naar herkenningspunten van Fayette (duh, ze is bont hoor). Bij haar twee kruinen op het hoofd zei hij al dat hij dat bijna nooit was tegen gekomen. Vervolgens ging hij op zoek naar kruinen op de hals, borst en bij de manenkam. Hij maar zoeken maar dus helemaal niks gevonden
Mevrouw heeft dus alleen twee kruintjes op haar hoofd. Eentje in het midden net iet boven haar ogen en de andere daar vrij recht onder op zo'n 5 cm afstand die weer naar boven in een streep uitloopt.
En wat betreft angstig en onverklaarbaar reageren in bepaalde situaties kan ik alleen maar volmondig ja op antwoorden.