palousa_boy schreef:Zo dat is duidelijk denk ik.
Het is zoals hiervoor ook al gezegt, veel te onverantwoordelijk om meteen de weg op te gaan, al zak je een halve meter weg in je bak, rij gewoon in je bak. ( in zo'n geval zou ik trouwens iets aan mijn bak laten doen maargoed, dat is bijzaak)
Het klinkt natuurlijk heel leuk, we gaan met mn pony mennen als ik er te groot voor ben. Veel mensen denken er niet bij na dat er veel en veel meer bij komt kijken dan alleen je spullen kopen en inspannen maar.
Ik las dat je ook al een keer met de band erachter had gelopen, hoevaak en hoelang heb je dat gedaan? En hoe had je die vast gemaakt? enz.
Een ding wat je wel moet doen voordat je ooit nog eens op pad gaat met hem, zorg dat er een 2e paar lijdsels aan zit, gooi er een liverpool stang in en maak de lijdsels in de onderste 2 gaten vast, voor het gewenste effect van een liverpool. Ga echter niet nutteloos aan de onderste lijdsels lopen trekken,
deze zijn alleen maar voor nood.
als alternatief kan je ook 2 longeerlijnen aan je stang vast maken en iemand achterop de kar zetten die er heel hard, omstebeurd, links en rechts kan inwerken, misschien gaat de mond van je pony wel kapot dus ook dit is VOOR DE UITERSTE NOODGEVALLEN, onderschat dit niet.
Na verloop van tijd KUNNEN paarden bijdraaien, houd echter wel de volgende zaken in je hoofd:
GEDULD in het kwadraad,
RUST in het kwadraad,
RESPECT " "
PAARD VLUCHT, zoek uit waardoor dit komt!!
Probeer te kijken waar het probleem vandaan komt, praat nog eens met de vorrige eigenaar, zorg dat je erachter komt waarom hij zo doet, alleen zo kun je ook maar iets begrijpen waarom hij dit doet en vanuit daar het probleem aanpakken, als je dit niet weet, BEGIN ER NIET AAN.
En als je je eigen leven en dat van andere respecteerd, zoek er iemand bij die er verstand van heeft, verkoop je pony of ga er wat anders mee doen.
Ik heb dus heel lang geoefend met die band en dat ging super en toen hebben we er ook gewicht aan gehangen en dat allemaal onder begeleiding met iemand met verstand ervan! En toen we hem voor de 1e keer inspande ook onder begeleiding van iemand met verstand ervan... Maar denken jullie nou egt dat ik hiermee door blijf gaan alstie er vandoor vliegt! Ik ben niet gek ik wil zelf niet dood en ook niet dat Beauty dood gaat!