[AR] vastmaken van de leidsels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

Re: [AR] vastmaken van de leidsels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 15:54

Neonlight schreef:
Misschien heeft de TS dus wel een heel goede reden waarom ze een liverpoolstang gebruikt!

Voor samengesteld en ik denk daaarbij ook het d/v is een liverpool-stang niet verplicht. Alleen voor het aangespannen rijden.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 08:40

En de TS heeft er nooit bij gezet wat ze reed! Haha!

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 16:30

misschien is de vraag aan het begin al niet zo duidelijk en daarom proberen deze mensen er nog wat van te maken, daar al eens over nagedacht?

maargoed, ik zou er dus al geen liverpool in hangen als ik hem toch niet gebruik waar hij voor gemaakt is. Neem dan gewoon een ongebroken trens ofzo.

naar mijn idee wordt hier ook wel een beetje overgeïrriteerd gereageerd.
als mensen voorstellen om een ander bitje erin te hangen krijgen ze meteen de volle laag omdat hun niet weten dat jij net voor €50 (wat nog meevalt) een nieuwe liverpool hebt gekocht.

dus ik zou zeggen, bedank eerst voor de tips, ookal heb je er niks aan omdat het niet is wat je bedoeld, ga daarna eens kijken of je de vraag wel goed hebt gesteld (misschien ligt het daaraan?) of geef een kleine toelage zodat het iets duidelijker wordt.
Ga niet meteen met boze woorden lopen gooien.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-05 20:25

wat een onzin kunnen sommigen van jullie eruit kramen zeg...zit er af en toe vol verbazing naar te kijken...tjonge jonge

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 20:30

kamaron schreef:
wat een onzin kunnen sommigen van jullie eruit kramen zeg...zit er af en toe vol verbazing naar te kijken...tjonge jonge

zou je hier iets duidelijker in kunnen zijn, want wat jij nu zegt klinkt voor mij heel onduidelijk!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 20:30

Aangezien Kamaron de antwoorden uit haar eigen topic niet kan waarderen en er verder toch niets nieuws uit dit topic naar voren komt, plaats ik een slotje.