smurf schreef:is dat Parelli pakket eigenlijk al eens vertaald naar het Nederlands?
Ik spreek geen woord Engels en begin er dus niet aan omdat ik er helemaal niets van ga begrijpen, dan moet ik ieder woord met een woordenboek erbij gaan vertalen (is het pakket ook meteen vertaald)......
Nee er zijn nog geen nederlands vertaalde pakketten. En ik denk niet dat die er voorlopig gaan komen. Maareh smurf ik dacht dat jij niet zo veel heil in parelli zag als ik pb'tjes en verhalen nog goed kan herinneren. Maakt niet uit hoor, ben gewoon nieuwsgierig naar je intresse hiervoor.
En cinv waarom ben je ineens zo gaan zwiepen met je zweepje? Je vertelde dat je opzoek wat naar uitleg van the 7 games, maar wat jij doet hoort in L2 thuis.
Kijk eens op het forum wat callippo je gaf. Daar kun je al een hoop lezen en wat meer te weten komen.
Als je iets gaat doen, dan kun je het ook maar beter in 1x goed doen en vanaf het begin af aan beginnen. Met een jong paard begin je toch ook niet meteen met de galopwissels? Was even een extreem voorbeeld om het duidelijk te maken.
Ik weet niet hoe ernstig het met je gezondheid gesteld is, maar als het mogelijk zou zijn dan zou je naar een demo kunnen gaan. Je ziet het meteen live en begrijpt het één en ander dan ook wat beter.
Jammer dat je geen pakket aan wil schaffen, want het is veel meer dan alleen maar een beetje spelletjes spelen en als je je er wat verder in zou verdiepen dan merk je dat vanzelf wel.