Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjolein117 schreef:ik wil gewoon mijn paard beter leren lopen, hij heeft somsmoeite zijn achterlijf te bedienen. Voor de aanleuning of wat dan ook gaat het niet want dat heb ik al met hem bereikt nl. Hij kan lang lopen als ik hem dat zeg en loopt ook net zo makkelijk in aanleuning. Het is voor hem misschien beter dat hij weet welke spieren hij gebruiken moet. Ik heb namelijk het idee dat hij moeite heeft zijn ahcterbenen en kont te sturen. Verder loopt hij heel goed, maar ik las in de divoza dat de balans en het ruggebruik er door wordt verbeterd, vandaar dat ik maar eens ging informeren hier hoe andere mensen erover denken.
het is dan misschien te vroeg voor hem,(omdat me paard nog maar 4 is) maar voor later ofzo, dan weet ik iig wat ik ermee kan.
Gr. marjolein
klomp schreef:ja maar een smile neerzetten is geen zinvolle reactie op de topic, zet dan in woorden iets zinnigs neer; oftewel onderbouw je antwoord, dit lijkt meer op pesterij naar aanleiding van andere topics...waar je ook niet echt vriendelijk was...
sorry voor het off-topic...