Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Billy schreef:Ik ben er van overtuigd, dat het grootste deel van de ongeliukken met mennen gebeurt door onoplettendheid van de menner.
Daarom menik ook graag alleen, dan wordt je niet afgeleid door een babbelende bijrijder.
Het gebeurt bij mij dan ook niet (vrijwel, zeg nooit nooit) dat mijn paard wat doet zonder dat ik het zie aankomen of tijdig kan ingrijpen.
Ik denk dat dat veel belangrijker is als wel of geen broek.
Ik erger me dood als ik mensen zie mennen op hun jan-boeren-fluitjes, houding van niks, niet opletten op het paard en maar de popi-jopie uithangen.
Ze hebben het nooit goed geleerd, want het is immers allemaal zo makkelijk, je knupt het paard voor de kar, gaat er achter zitten, slaat een keer met de leidsels op de kont (net als in de film) en je gaat gewoon rijden. Zweep in de houder, want je hebt immers toch een braaf paard.......
Naar mijn mening komen daar de meeste ongelukken van.
Zweig schreef:Sjonniej waarom rijden jullie in de marathon dan wel met broek als het volgens jouw ook zonder kan, en waarom trainen jullie dan schijnbaar anders dan dat dat je in de wedstrijd rijdt? komt me nogal onlogisch voor, je spreekt jezelf tegen.
Citaat:En als je je paard te kort voor de kar zet ben je met remmen ook te laat. Met of zonder broek maakt dan niet meer uit.
Citaat:Ik ben er van overtuigd, dat het grootste deel van de ongeliukken met mennen gebeurt door onoplettendheid van de menner.
Daarom menik ook graag alleen, dan wordt je niet afgeleid door een babbelende bijrijder.