ruitje schreef:
Oeh, wel een beetje ver weg voor ons
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) langs te gaan. Dealer van Excellent menwagens. Prijs/kwaliteit wat mij betreft ook beter dan wat Voskamp Hall aanbiedt. Heel aardige man, veel kennis, ment zelf ook, en lült je de oren van de kop. Heb er net een geweldige 2-spanwagen opgehaald. Was 3 maanden levertijd, maar de moeite van het wachten meer dan waard.
zanegrey schreef:De wagen die we nu hebben heeft eigenlijk best een aantal dingen waar we wel blij mee zijn, maar het is wel een logge barrel. Ik had de laatste keren ook het gevoel dat-ie al wat lichter begint te lopen. Misschien had-ie gewoon een tijd stil gestaan en was het vet in de kogellagers een beetje plakkerig geworden ofzo. Misschien de lagers een keer schoonmaken en nieuw vet erin en hopen dat ie dan nog wat soepeler loopt. En een keer naar Arum, klinkt ook niet verkeerd.
<knip>
Doe jij trouwens ook nog aan western rijden? Ik kan mij herinneren dat ik je vroegah regelmatig signaleerde in de western items (best jammer dat dat geen aparte rubriek meer is trouwens).
Ibbel schreef:Als je wagen zwaar loopt, is de kans groot dat je lagers gewoon versleten zijn. Die dingen zijn niet van de allerbeste kwaliteit in menwagens en slijten best snel, ook omdat er altijd stof in zand tussen terecht komt. Dat is vrijwel niet te voorkomen. Het kost je de kop niet er nieuwe in te zetten (als je zelf een beetje handig bent). Kun je het niet zelf, dan kan je je wagen ook bij Kroeger laten nakijken - dat doet-ie ook, ook van andere merken.
En ja, ik rijd ook nog steeds Western
). En anders kan Pieter van de stal mij vast wel adviseren.SophieSmits schreef:Ik zou zelf denk ik eerst die oude wagen eens goed nalopen. Gewoon lagers checken, alles even nalopen en een goede beurt geven. Soms scheelt dat al meer dan je denkt. En als hij daarna nog steeds zwaar blijft lopen of gewoon te log voelt, dan zou ik eerst eens op Marktplaats kijken. Daar komen soms echt verrassend nette wagens voorbij.