Wauw, knap beestje. Wat goed dat je naar haar luistert, zo kan ze ook nog eens mooi uitgroeien voordat er gewicht op haar rug gaat. Dus dat is helemaal goed. Heel benieuwd hoe ze uiteindelijk is als je haar gaat rijden. Goed bezig!
Anomien
Geplaatst: 23-07-25 16:30
Mooi uitgegroeid! Hier een 4 jarige die ook niets kent. Niet eens een bit. Wel een veulen aan de voet.
Wat een prachtig dier zeg! Wat fijn dat je haar alle mogelijkheid geeft om uit te zwaren.
Mijn pony is nu net 6 en nu vind ik haar sterk genoeg om voor de kar te gaan. Die merrie was eerst zoveel te slungelig hiervoor!
Ik moest wel lachen om die opmerkingen: mijn koters zijn ongeveer 1 meter hoog en dan nog vragen mensen of ik er niet op moet gaan zitten als ik met ze wandel
Zonnehoed
Geplaatst: 24-07-25 16:02
Wat een knapperd! Ook de veulen foto's zijn zo leuk, echt een beetje een ondeugend koppie. En wat goed dat je het zo rustig opbouwt. De merrie van mijn zus werd met 2 jaar ingereden en is vrij jong ingeslapen doordat ze daar problemen aan had overgehouden, maar het fijne weet ik er niet van. Het doet me goed om te zien dat je de tijd neemt met haar!
Daihyo
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-25 08:39
Bedankt
Ik vind het ook heel snel gegaan Maar wel blij dat ze zo mooi is uitgegroeid. Dat is met een veulen toch altijd spannend!