Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayasha schreef:Prachtig dier! En wat gaaf! Je lijkt me vrij jong?
Vind het bewonderenswaardig dat je dit met hem gedaan hebt en klaar gekregen hebt!![]()
Ik hoop dat jullie nog veel jaren heerlijk samen kunnen genieten!Ik hoop jullie vaker te spotten op bokt!
Mabotje schreef:Fantastisch, genieten om zo'n topic te lezen! Nooit geweten dat een andere wagen zo'n verschil kon maken. Is dat omdat hij makkelijker te trekken is? Of makkelijker stuurt? Of minder dendert?
magdabouma schreef:Mabotje schreef:Fantastisch, genieten om zo'n topic te lezen! Nooit geweten dat een andere wagen zo'n verschil kon maken. Is dat omdat hij makkelijker te trekken is? Of makkelijker stuurt? Of minder dendert?
Ja kan heel veel doen. Ten eerste is deze kar wel 100 kilo lichter denk ik, en had soms het idee dat het lamoen van mijn vorige kar in zijn nek stak bij korte bochten om, heb nu lamoenen die uitschuifbaar zijn, dat betekend dat als we de bocht om gaan 1 lamoen uitrekt en met het paard mee gaat en de andere gaat inelkaar. Beetje lastig uitleggen, maar het heeft ons erg geholpen. Heb nu ook meerdere soorten remmen op mijn kar zitten.
Oreo_Noortje schreef:Supermooie pony! Wat voor ras is het?
Ik reed vaak op een Hackneypony, ze doet nu mennen in plaats van rijden, echt een verschrikkelijk temperamentvolle pony, maar in mijn ogen had ze een superkarakterWat vervelend voor jouw Hackneypony
magdabouma schreef:Oreo_Noortje schreef:Supermooie pony! Wat voor ras is het?
Ik reed vaak op een Hackneypony, ze doet nu mennen in plaats van rijden, echt een verschrikkelijk temperamentvolle pony, maar in mijn ogen had ze een superkarakterWat vervelend voor jouw Hackneypony
Hij is een welshxhackney. Het karakter komt ook erg overeen