Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dennis schreef:Er is in Mei wat fout gegaan. Daarna heb je tot nu toe een dwarse pony (ik weet nog steeds niet wat dwars inhoud). Je wil met andere bitten proberen en het blijkt dat je huidige bit niet goed zit.
Je controleer toch of alles goed zit bij iedere keer inspannen?
Pony is dus blijkbaar wel braaf, maar jij geef niet de mogelijkheden om braaf te kunnen werken.
Orsje schreef:Ik denk dat je dan beter je topic kan sluiten. Als je probleem nu opgelost is. Want denk dat op je laatste post heel veel reacties kunnen komen.
Want zelf vind ik het ook best raar dat je dus al 2 maanden met een bit rijdt dat verkeerd om zit, zonder dit op te merken. Volgende keer meer op je pony vertrouwen als deze dwars doet. Want ze had je duidelijk iets te vertellen. Dus goed opletten in het vervolg en beter uitzoeken!
Dennis schreef:Het vaste leidsel gaat naar de buitenkant. Het leidsel wat er op vast gegespt zit gaat aan de binnenkant naar de andere pony. En zo zit het op de foto niet.
Dit hoor je te zien voor je ga rijden. Als je vader het uitgelegd heeft zoals het op de foto zit zou ik daar niet op vertrouwen, want het zit gewoon fout op de foto.
Het grootste probleem in dit topic is dat je jou pony de schuld geef van een fout die je zelf gemaakt heb. En waardoor je pony maanden met ongemak gelopen heeft.
Overal is wel menles te vinden als je maar wil. En ik denk dat dat geen overbodige luxe is als ik dit topic zo volg.
Dennis schreef:Het vaste leidsel gaat naar de buitenkant. Het leidsel wat er op vast gegespt zit gaat aan de binnenkant naar de andere pony. En zo zit het op de foto niet.
Dit hoor je te zien voor je ga rijden. Als je vader het uitgelegd heeft zoals het op de foto zit zou ik daar niet op vertrouwen, want het zit gewoon fout op de foto.
Het grootste probleem in dit topic is dat je jou pony de schuld geef van een fout die je zelf gemaakt heb. En waardoor je pony maanden met ongemak gelopen heeft.
Overal is wel menles te vinden als je maar wil. En ik denk dat dat geen overbodige luxe is als ik dit topic zo volg.