Wauw wat ziet dit er goed uit, ik ben zelf weer begonnen met mijn Shetlander. Zodat we er heel lang uit zijn geweest en zij helaas onwijs veel in aangekomen.
Maar ja nu heerlijk aan het werk. Mag ik vragen wel tuig jij hebt voor je pony, ziet er goed uit
Wat zijn jullie toch een mooie combi! Je hebt hem echt fijn aan het lopen .
Mirjam1311
Geplaatst: 22-01-18 14:40
Heel erg leuk!
xApple
Geplaatst: 22-01-18 15:09
Wauw gave foto's ! Ziet er uit als een super goeie training. Daar zit nog veel meer in hoor
Ik heb jullie M debuut niet gezien, was je tevreden? (en wat was de uitslag?)
Susanne
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-18 18:43
Linsey1998 schreef:
Je staat uitgelicht
Leuk leuk
Zusi2, dit is een Ideal eurotech tuig, met een Zilco deluxe schoftje
Renee, wat leuk! Ik vond het inderdaad heel leerzaam, ben ook heel benieuwd naar de volgende les.
Manon, bedankt! Dat was in december, volgens mij waren jullie al naar huis Ik was super tevreden zo voor een eerste keer M, hij deed enorm zijn best, hij werd alleen soms een beetje té enthousiast Even uit m'n hoofd waren m'n punten 184 en 188, dus twee nette winstpunten en een tweede en derde prijs. Ik was in ieder geval super trots op het bontje vriendje
Wat een prachtige combinatie! Hoe bevalt de hca sulky jou?
Susanne
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-18 09:12
Ohhh wat een lieve reacties allemaal Zo leuk!
Wildgirl, de hca bevalt mij goed! Ik gebruik hem voor alles, zowel recreatief (lekker crossen door het bos enzo) als op wedstrijd. Vooral de vering is zooo fijn!
Kirsten, wat leuk, succes met de training
kirsten4
Geplaatst: 23-01-18 13:16
Susanne schreef:
Ohhh wat een lieve reacties allemaal Zo leuk!
Wildgirl, de hca bevalt mij goed! Ik gebruik hem voor alles, zowel recreatief (lekker crossen door het bos enzo) als op wedstrijd. Vooral de vering is zooo fijn!