[AR] Wat voor kleding draag jij bij je wedstrijd?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 22:44

Het duurd even en ik weet eigelijk niet of er wel wat op de foto's te zien is. Ik moest ze inscannen en ikgeloof dat ik daar niet zo goed in ben Schijnheilig
Afbeelding

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 22:47

Nou Jantina ik vind dat jij er ook super chique uitziet hoor, echt heel mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 22:48

smurf schreef:
Er zijn nieuwe kledingvoorschriften in de maak, die gaan met het begin van het oudoorseizoen in (volgens de wedstrijdleiding die wij hebben gesproken).

Hoop dat deze dan wel vrij klassiek worden.
Een cowboy outfit vind ik echt niet kunnen, maar ik kan me ook al ergeren aan de combi, zwarte bolhoed en disselkettingen (het is grijze hoed en disselkettingen of zwarte hoed en disselriemen).
Ook een springriem bij een enkelspanborsttuig verdiend een dikke onvoldoende, welke idioot dat toch verzonnen heeft Verward
Het hoeft heus geen klassementsoutfit/aanspanning te worden maar er mag best een beetje rekening gehouden worden met "hoe het eigenlijk hoort".

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 23:09

*hmmm* ik ken iemand met een beige hoed en disselkettingen Verward

ze schijnen het eens te zijn dat de dresuuroutfit zoals je onder het zadel gebruikt eruit gaat bij mennen, dus geen dames (en heren) meer met een witte broek, zwart jasje en cap achterop als groom.

Die mensen met westernoutfit hebben ook een westernachtige kar en iets bonts ervoor, ze scoren toch vrij aardig landelijk hoor! (heb ze overigens al een paar wedstrijden niet gezien bedenk ik ineens.....)

Heleen1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 20:51

Hoi, ik wil ook een startkaart aanvragen, maar hoorde van mijn instructrice dat dan het koetsiersbewijs verplicht is. Weet iemand of dit echt zo is? Ik heb wel mijn ruiterbewijs, maar koetsiersbewijs heb ik voorlopig even geen geld voor. Eerst sparen voor een nieuw tuig voor mijn pony, voordat we ongelukken begaan.

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 22:29

Nee.dat is nog niet berplicht.
Er zijn wel plannen bij het K.N.H.S. om dit in de toekomst wel te doen,maar dat is nu nog niet zo.

Heleen1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 22:33

Oke, bedankt. Dan ga ik me aanmelden bij een vereniging. Apeldoornsch Gerij ga ik denk ik heen, is ook lekker dicht bij mijn stal.