Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Danique01 schreef:Ik ben al lid van de KNHS, dus betaal al lidmaatschap. Als ik mijn menbewijs haal hoef ik alleen mijn lidmaatschap te betalen en dat doe ik nu ook en komt er geen extra kost bij.
Bij ze Srr is mij verteld dat je een aparte verzekering moet afsluiten. Deze brengt aparte kosten met zich mee en daarom geef ik voorkeur aan de KNHS
Allemaal weer bedankt voor het delen van jullie ervaringen en pasha succes met je examen!
Pasha_2011 schreef:igor001 schreef:
SRR is overgenomen door de KNHS.
Waar haal je dat vandaan?
Ik volg namelijk de cursus voor het menbewijs welke het examen laat afnemen door SRR om diverse - punten van het KNHS en + punten van SRR.
Vanmorgen heb ik zelfs nog een mail van SRR gehad over de datum + tijd e.d. voor het examen.
In de mail, op de website of waar op internet dan ook kan ik niet iets vinden over SRR dat nu ineens KNHS is.
Pasha_2011 schreef:Danique01 schreef:Ik ben al lid van de KNHS, dus betaal al lidmaatschap. Als ik mijn menbewijs haal hoef ik alleen mijn lidmaatschap te betalen en dat doe ik nu ook en komt er geen extra kost bij.
Bij ze Srr is mij verteld dat je een aparte verzekering moet afsluiten. Deze brengt aparte kosten met zich mee en daarom geef ik voorkeur aan de KNHS
Allemaal weer bedankt voor het delen van jullie ervaringen en pasha succes met je examen!
Dat eerste snap ik idd. Dat van een aparte verzekering is onjuist
catootje schreef:En weet iemand een goed adres om het te halen in Gelderland?