Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fotografie91 schreef:Fenny schreef:Of we gaan in het noorden onze eigen instructieweek organiseren haha
Ja goed idee!
laten we Bram ook een dagje komen![]()
Ik ruim onze kantine wel even leeg haha
onze kantine was ooit bedoeld voor pony kampen bij de vorige eigenaar dus het idee is er al![]()
PaysBas schreef:Dat is heel erg balen voor degenen die achter het net hebben gevist :-(
Misschien dat de KNHS later in het jaar nog een men kamp organiseert?
Of dat de suggestie van Fotografie91 verder wordt uitgewerkt en gerealiseerd?
Fotografie91 schreef:PaysBas schreef:Dat is heel erg balen voor degenen die achter het net hebben gevist :-(
Misschien dat de KNHS later in het jaar nog een men kamp organiseert?
Of dat de suggestie van Fotografie91 verder wordt uitgewerkt en gerealiseerd?
Ik vind het wel een goed idee maar ja ik heb bij huis geen marathon hindernissen zoals de knhs tevens is ons de terrein veel kleiner voor parkeergelegenheid.
En met een binnen en buitenbak alleen redden we het niet![]()
Dus als iemand een andere locatie weet wil ik het wel uit werken
PaysBas schreef:Wellicht dat iemand met connecties daar een binnenbak te beschikking wilt stellen? Iedereen in het noorden heeft er profijt van als het toch lukt
Misschien dat Jacques Poppen ook ideeën of zijn connecties wilt inzetten? Ik ken de beste man verder niet persoonlijk.
MelanieB schreef:Sinds wanneer woont Leijten in België dan? Of heb ik wat gemist?
Maarre, beter om hier nieuw topic over te openen wellicht.
De mensen die al jaren naar men kamp gaan gaan om de gezelligheid. Nu kunnen de mensen die al jaren komen niet eens mee. Er word al gekeken naar oplossingen. Maar kans is groot dat er veel plekken bij komen als de vaste garde niet zal gaan (en dan ga ik ook niet).