Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xxdomiixx schreef:Het is wel mogelijk hoor. Paarden zijn heel slim en weten bij wie het er anders gaat. Mijn bijrijder doet het ook net wat anders. Alleen omdat zij niet heel vaak er is moet ze het vaker opnieuw uitleggen aan hem hoe zij het doet. En ik kan na 2 weken niets doen door een opname gewoon oppakken waar ik gebleven was (ik check wel altijd eerst of het nog allemaal werkt omdat ze bij mij op stal ook niet vanuit parelli bezig zijn en hem wel beweging gegeven hebben)
AlwaysH schreef:xxdomiixx schreef:Het is wel mogelijk hoor. Paarden zijn heel slim en weten bij wie het er anders gaat. Mijn bijrijder doet het ook net wat anders. Alleen omdat zij niet heel vaak er is moet ze het vaker opnieuw uitleggen aan hem hoe zij het doet. En ik kan na 2 weken niets doen door een opname gewoon oppakken waar ik gebleven was (ik check wel altijd eerst of het nog allemaal werkt omdat ze bij mij op stal ook niet vanuit parelli bezig zijn en hem wel beweging gegeven hebben)
Jep. Het zal wel iets meer tijd kosten dan wanneer je iedere dag bezig bent vooral omdat je zelf de technieken moet beheersen en leren kijken naar de signalen van je paard, maar dat kun je thuis ook allemaal oefenen (heb ik ook gedaan, filmpjes kijken, vriend de leadrope vast laten houden en dan bijv. De yoyo oefenen. Werkte heel goed)
Dus als ik woensdag kom doe ik het op mijn manier ene zaterdag ook? En dan maakt het niet uit als de anderen het anders doen?
Ineke2 schreef:Ik zou hier eens mee beginnen om hem soepeler te maken. Als je hier regelmatig een minuut of 10 mee bezig bent zul je al gauw resultaat merken.
[ [url=m/7cA8ag.jpg]Afbeelding[/url] ]