[AR] Broek te groot, inkorten?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-16 16:18

VanHuisUit:

Ik ben nu al aan het kijken naar een ander bit. Zoals eerder aangegeven lijkt me de liverpool wel een goed bit. Wat vind jij hiervan?
Ik weet zelf niet precies hoeveel er tussen uit moet dus dan lijkt me een tuigmaker handiger?
Daar ben ik nu ook achter, maar er is mij toen gezegd dat het goed zat en ik ben verliefd op dit tuig in combinatie met het paardje. Dus waarom niet denk ik dan.
Bedankt voor het compliment!

Toydoll:
Bedankt voor je informatie. Ik snap zelf niet zo goed hoe je het bedoelt, ik denk dat ik het door een tuigmaker laat doen.

Marga1:
Als ik wel naar de tuigmaker ga vraag ik dit ook even.

Rietjee_xx:
Hij heet volgens paspoort Gurbe v.d. Brêgewijck. Ik denk niet dat dit hem is..

Jorex

Re: Broek te groot, inkorten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 16:28

Mag ik even totaal off-topic vragen welk tuig dit is?
Vind t erg gaaf!

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-16 17:01

HB minishet
Zal hem zo even opzoeken online zodat je het goed kan zien

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 15:53

Eventueel kan je voor zo'n kleintje ook een trensje erin hangen.

Mocht je toch een klein menbitje willen, zou je eventueel even bij van leussen in Dalfsen kunnen kijken.
Deze heeft veel spullen of mengebied. Roeke in Heino heeft ook veel op het gebied van shetlander menspullen. Kwa tuig vind ik deze ook veel te groot, en vraag me serieus af wie deze voor je heeft aangepast, want zover ik zie zal dit nooit gaan passen al ga je alles inkorten. Dat kan nooit lekker zitten voor je pony.

gds

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 22:20

Ik ben het wel eens met de andere mensen hier, dat het tuig absoluut te groot is. Het is ook serieus een probleem met alle tuigen van dat merk. Kwaliteit is echt super goed maar pasvorm laat te wensen over. Als je mij een pb stuur dan kan ik je wellicht helpen voor een oplossing ;) Blijf het wel raar vinden als je met de pony bij een "bedrijf/tuigenmaker/winkel"komt en het wordt je dan zo verkocht.
:(:)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:09

Leuke pony, tuig zou als het zou passen ook heel mooi staan bij je pony, maar daar is al heel wat over gezegd.
Wat zonde dat het tuig je als passend is verkocht, 300 euro is dan best heel veel geld voor iets wat nog niet goed is.
Vind van je hoofdstel ook de kleppen wel heel dicht op je pony zijn ogen staan, zou ze zelf liever iets verder naar buiten hebben.