[AR] Onduidelijkheid over welke klasse starten

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 14:03

Hoe zit het dan met de winstpunten als je de pony's zowel in enkelspan en tweespan start in de zelfde klasse, worden deze dan in enkel en tweespan bij elkaar geteld? Zodat je b.v. niet eerst alle punten in enkelspan voor B en daarna (of tegelijk) alle punten voor B in tweespan bij elkaar moet rijden?

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 14:16

Tja, alle punten ben je kwijt en ook het inleggeld, prijzen mag je houden :).
Heb ook al eens een brief ontvangen dat ik ten onrechte gestart was op een wedstrijd met een paard, was ik niet startgerechtigd mee was de motivatie. Kon ik ook niets tegen in brengen, ze hadden namelijk groot gelijk, ik kende het paard niet en het paard kende mij ook niet, was ook nog ergens bij Utrecht, dus voor ons heel ver weg, te ver weg dus. Een gedoe dat ik erom gehad heb en een telefoontjes die ik heb moeten plegen, het was ze niet aan het verstand te brengen dat er helemaal niets van klopte, ook al zei een iemand dat hij het begreep, maar bleek dus van niet, want daarna dus nog brief nummer 2 ontvangen.
Weer bellen en dan daarna ook nog de officiële waarschuwing weer bij je naam wegkrijgen, had er namelijk ook al twee door dat gestart met de enkelspannen uit het dubbelspan, dan komen 3 waarschuwingen opeens wel heel dicht bij en eigenlijk kun je er helemaal niets aan doen, net als Dennis, heel raar allemaal.
Bij het derde administratieve verzuim binnen een jaar krijg je een boete van 20 euro, bij het vierde 40 enz, enz. en als je op een kampioenschap in een verkeerde klasse start staat daar een boete van 250 euro op, dit is trouwens voor onder het zadel dus weet niet of het bij het mennen ook geldt.
Marga1 je mag de punten niet bij elkaar optellen, het zijn aparte startkaarten dus gewoon per startkaart tellen, dus je moet eerst per startkaart 10 winstpunten halen voor je verder mag.

marga1

Re: Onduidelijkheid over welke klasse starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 16:29

Bedankt dan ben ik voorlopig nog even zoet in de B.
Want alles op een wedstrijddag te rijden is mij te druk. Het blijft hobby.

Romy_tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:30

Het blijft heel onduidelijk, ik heb laatst Arjan Coppoolse gebeld om te vragen in welke klasse ik mag of moet starten als ik onze twee paarden in tweespan en tandem uit wil brengen. (heb namelijk eerder met pony's tandem, tweespan en vierspan gereden). De conclusie was dat het lastig te bepalen is op basis van mijn resultaten, dus ik mocht kiezen of ik in het L, M of Z wilde starten en dat heeft hij bevestigd op de mail. Ik zou gewoon even bellen en zorgen dat ze het zwart op wit zetten.

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-16 22:02

Ik heb het op de mail staan, dus zwart op wit.

Het maakt me verder ook niet uit hoor dat ik in de m moet beginnen maar ik heb gewoon de balen van de "niet" regels.

Zoals je inderdaad aangeeft dat het niet te bepalen is, dat moet toch niet kunnen.

Maar wel boetes schrijven als ze verzonnen hebben dat het niet mag

Romy_tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 07:55

Klopt maja bij mij met resultaten in enkelspan, tweespan, tandem en vierspan is het lastig om nu met totaal nieuwe paarden (een is M dressuur, ander groen) te gaan starten, daar zijn dan bijna geen regels voor te maken