Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Evelijn schreef:Als de bak te onveilig is om hem los in te doen is de bak ook onveilig als je hem laat rennen aan een longeerlijn.... stel dat hij zich lostrekt en met longeerlijn tussen zijn pootjes over de omheining probeert te springen.... dan kan je de DA gaan bellen.
chinoukjuh schreef:Hij staat de hele ochtend van 10 tot 2 buiten.
Voeten optillen en hoeven uitkrabben had hij snel door, kan hem al zo lang omhoog houden dat de hoefsmid binnenkort misschien even naar zijn hoefjes gaat kijken en misschien al een beetje korter maken omdat ze best lang beginnen te groeien.
Verder denk ik dat jullie mij niet echt helemaal snappen met wat ik bedoel, ik doe hem alleen maar aan de longeerlijk zodat hij er niet overheen springt wat de laatste tijd wel wat beter gaat maar toch voor de zekerheid gewoon.. Dus nog niet longeren..!
Ernaast lopen doet hij super, geen halster of touw nodig omdat hij los achter mij aan loopt
chinoukjuh schreef:24/7 vind hij echt helemaal niks, dat weet ik nu al. Hij staat na een paar uur spelen al weer bij het hek te springen dus... Andere paarden trappen hem in elkaar dus nee, hij doet het prima met dat andere hengstje en die 2 vinden elkaar helemaal geweldig..