En eerlijk? Ik denk dat degene die ik help, liever heeft dat ze met alleen de kar aan de haal gaan, dan met haar erop..

Ze doet het al jaren, dus ik ga ervanuit dst ze weet wat ze doet..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) dat ze 24/7 buiten staan met toegang tot onbeperkt voer en in kuddeverband.. Minder dan dat t moet zijn iig..

nine1987 schreef:Super dat dat voor jouw pony heeft gewerkt.. Maar eerlijk gezegd vibd ik dat veelt te ingrijpend voor mijn pony die al veel mee heeft gemaakt..
Niet verkeerd bedoeld..

nine1987 schreef:JoyCiej007 schreef:Basis zal er wel 'inzitten', maar het is niet verkeerd om daar even naar terug te keren. Immers, het optuigen inspannen en normaal en rustig vertrekken behoort toch ook tot 'de basis'? Dat hoort imo al goed te zijn voordat je daadwerkelijk echt aan het rijden gaat.
Ik zou haar, gezien haar zeer jonge leeftijd en 't vele wat ze in korte tijd heeft meegemaakt, een tijdje rust gunnen. En dan van voor af aan weer rustig oppakken.
Ze heeft echt rust genoeg.. Ze staat niet dagelijks in het tuig, hoeft niet dagelijks aan t werk.. En als ze aan t werk is, dan een half uurtje tot een uurtje.. Thats it..
Ik neem heel veel aan, maar daar ga ik niet in mee, dat ze te weinig rust heeft..
Ga wel weer van vooraan beginnen, qua vastzetten etc..