[AR] Show je wagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:33

Worden idd dezelfde kleuren Maisie, vind dat wel het sjiekst want wij zelf al kleurrijk genoeg op de wagen hihi. Al had ik eerst nog twijfels hoor haha, vind het wel mooi een kleurtje erbij maar wie weet..

Eline; hij weegt 230 kg en 1.39 spoorbreedte :j en ze trekken m met 2 vingers in de neus, rijd heerlijk. Is wel alleen 2 span wagen dus niet om te bouwen maarja dat hoeft ook niet.
Volgende keer moet je er maar een rondje mee doen als ik je weer zie :D

Heb een gj van boven in bestelling staan die helemaal aan (mijn strenge en uitgedachte :') ) wensen voldoet.
Rondom schokbrekers, snelwisselsysteem voor de harde/zachte wielen, fei gewicht (min. 225 hij zal 230/235 worden), stuurvertraging, molenrem en nog details wbt zwengen/handvaten/groomplek ed.
Hopelijk eind deze maand of volgende maand dat ie komt. O:)
Heb natuurlijk meerdere bekeken maar prijs was echt doorslaggevend en of alles kon wat ik wou.
En weet dat deze onderstellen goed getest zijn op klasse 4 niveau en dus op te vertrouwen is qua stabiliteit ed.
Word beetje zelfde type als dat ik nu heb (leica)

Van der mee's zijn heerlijke wagens, zelf ook plezier van gehad! Lekker licht, stabiel, zit heerlijk.

Voor de kleintjes was mijn favo echt de hca. :j

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 18:00

Wat een gave wagens komen hier voorbij zeg!

Ik rij met een HCA sulky, heel erg blij mee!

Afbeelding

F_inley

Re: Show je wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-15 18:37

Mooie wagens allemaal weer!

Vind het echt leuk om zoveel verschillende wagens te zien.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 18:57

Spannend Melanie ben ook benieuwd hoe het rijd zo met harde wielen en dat gewicht.

Je presentatiewagen vind ik ook echt heel mooi! Misschien ooit als ik nog eens veel geld heb :D
Voor nu voldoen de marathon wagens prima.

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 19:05

Afbeelding

Dit is mijn wagen geen idee welk merk o.i.d in mei tweedehands gekocht.
Vorige eigenaar had er niet veel meegedaan en dat kon je ook zien hij was nog gloednieuw. Ik ben er zooooo blij mee. Hij is donkerblauw met geel.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 20:22

Leuk dit topic!!! Zal mijn hele verzameling er ook bij zetten...

Begon met Kraay gig tweewieler
Afbeelding

Clever/poedersuiker mini uno marathon
Afbeelding

En nu een ECC M110 marathon
Afbeelding

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 20:31

Maisie schreef:
Spannend Melanie ben ook benieuwd hoe het rijd zo met harde wielen en dat gewicht.

Je presentatiewagen vind ik ook echt heel mooi! Misschien ooit als ik nog eens veel geld heb :D
Voor nu voldoen de marathon wagens prima.

Ja rijd ook echt heerlijk, voor mensen die alleen dressuur/vdh rijden is een presentatie wagen goedkoper/net zo duur te krijgen als een marathonwagen, maar als je ook marathon en bos ed doet dan kan je beter marathonwagen hebben kun je lekker allround alles mee :j
Maar rijd er echt heerlijk vdh mee, en pak m met trainen eigenlijk altijd :))

Ja ben ook erg benieuwd, ben erg blij met de harde wielen op presentatiewagen, dat rijd heerlijk ook over de weg en in't bos.
Heb wel wagen getest die ik besteld heb van 280 kg dacht nou, maar die trokken ze ook zo in't rond.
En een van 235 kg was ook super licht op harde wielen. Als het maar goed rolt, da's wel het belangrijkste.
Maar probeer wel iets te besparen natuurlijk voor geval je een breda-kwestie krijgt, dan is't zwaar zat in de modder en word je gewicht weer belangrijker..

Hij blijft gaaf Romy!

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:11

Ik ben augustus vorig jaar begonnen met een vierwieler.
Er zat een plaatje op van De Koetserij.
Afbeelding

En sinds februari dit jaar ben ik in het bezit van een luxe tweewieler van Hans van Der Mee.
Tweedehands kunnen kopen, en geef het toe het is niet de mooiste kleur. Lijk net een rijdende straatlantaarn :D maar ondertussen er super blij mee, neem nog wel eens een paaltje mee :o
Afbeelding

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:18

Klinkt alsof je nieuwe wagen ontzettend gaaf wordt Melanie :D Als je 'm hebt moet je hem wel showen hé ;)

Toydoll, hoe bevalt je ECC? :) Ik vind hem ook erg gaaf!

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Show je wagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 21:21