Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Napie schreef:Onwijs gaaf...zowel de prestatie als de foto's. Ik volg je hier al een tijdje hier op Bokt en ik vind dat je het allemaal zo mooi voor elkaar heb. Dik verdiend dus. Prachtige pony's. En als Men zegt dat.... dan moet dat des te meer een motivatie zijn om dit neer te zetten.
adnil35 schreef:Super gaaf en een dikke proficiat! Gewoon doen die klasse 4! Arion Visser werd vorig haar Nederlands Kampioen klasse 3 en reed afgelopen weekend mee in het Nederlands team in Breda, zeg nooit nooit
MelanieB schreef:Zeker weten Janouk!
Ze hebben nu lekker een week (en Jimmy mag nog even bijkomen, verwerken, lekker ff niks rust) rust gehad, Noor zat gisteren alweer druk tegen de deur te schoppen, die is z'n vakantie weer zat.
Scheelt dat ze dagelijks lekker op de wei staan.
Dankjullie!
Haha Maj0![]()
In tweespannen mag je inderdaad 3 pony's inschrijven, wat ook veel gebeurd. Jimmy is nog niet klaar voor de marathon, maar aan Noran en Sylvester heb ik ook een prima marathon span.
Maar Syl is een moeilijke in de dressuur (heel sensibel) en heeft ook niet het ruime gangenwerk en komt dus wat te kort. Ben heel blij met de keuze om Jimmy erbij te kopen, een waar cadeau'tje in mijn span.
Maar heb ze alle 3 net zo hard nodig! Kreeg op de wedstrijd voor we de marathon in gingen nog een briefje met naam en nummer van de eerste eigenaar van Syl die heel graag Syl terug wou kopen. Maar helaas, als er ooit 1 weg gaat, gaan ze alle 3En dat gebeurd voorlopig nog niet.