RaafSmits, bedankt. Goedbedoelde kritiek is juist alleen maar fijn, 2 zien meer dan 1 en we willen het beste voor onze paarden. Auw, dat klinkt pijnlijk!
Kaat21, bedankt!
Maatje987, dankjewel! Ze lijkt er echt voor gemaakt.
Jorika1986, dat snap ik inderdaad. Alleen lijkt me dat het komt omdat de zweng (te?) laag zit en daarom dus die knik. Ik vraag me af of daar iets aan te doen is.
BrechtCarlos, dankjewel! Ik zou donkerbruin nog het gaafst vinden, maar het zit netjes en dat is het belangrijkste.
Ja ik zeg het ook helemaal verkeerd, ik bedoel de zweng ipv lamoen. http://www.sulky.nl/wp-content/uploads/ ... n-boom.jpg Op die foto zie je dat deze zweng aan zijn uiteindes hoekjes heeft waardoor de strengen er niet af kunnen schuiven. Het lijkt zo net alsof jouw wagen dat niet heeft? Ik zie wel dat je strengen helemaal al op het puntje van de zweng zitten, het lijkt me eng als ze er een keer af schuiven bij een scherpe bocht of gekke beweging!
Wauw, je mag zeker trots zijn op je knappe, super veelzijdige dame! Wat leuk dat ze het zo goed op pakt en ze lijkt er ook echt plezier in te hebben. Mooie foto's ook.
Kim ziet er goed uit Tineke! Volgens mij wordt dit haar nieuwe passie
Lekker zo door gaan!
Sunrise_
Geplaatst: 01-08-15 17:02
Wat een mooi kloppend plaatje, een trekpaard voor de wagen! Jouw paard oogt ook heel tevreden en bijna 'vredig' zo, alsof het ook helemaal haar ding is.