Bodem was bij H7 echt niet te doen zowat haha. En achter stuk van het traject was ook giga zwaar. Verder was beetje glibberen en glijden.
Was wel weer een top wedstrijd goed geregeld. Weer ff fijn inkomen zo voor jezelf en de pony's. heb alleen de vierspannen niet gezien vond her zulk prut weer dat genoeg vond
Ging goed janneke? Heb je voor bij zien rijden maar that's it haha.
wph1
Geplaatst: 29-03-15 10:46
Ja heerlijk gereden. Een wat de bodem betreft dat hadden wij zeker geluk mee. Ik heb jou ook nog gezien Met aqua kleur dacht ik.
Ik heb nu twee impulsmarathons op het programma staan voor dit jaar!
Hemelvaartsdag (14 mei) Barsingerhorn en 28 juni in Berkhout. Die laatste heeft geen wegparcours (daarvoor is geen ruimte), maar wel een waterbak. Dus een fijne wedstrijd om het op scherp rijden van hindernissen te oefenen.
Ik zou graag ook op Hemelvaartsdag rijden, maar moet dan toch hard opzoek naar een groom die mij nog wat kan leren.
MelanieB
Geplaatst: 31-03-15 20:26
Ik heb me ingeschreven voor hemelvaartsdag voor Bennekom.
Klopt wph1, was idd nog 2e hoorde ik later. https://www.youtube.com/watch?v=ZecciTGY3bU Hier de hele oefenmarathon door de gopro. Zoals te zien is gewoon rustig van start, pony's waren fijn, liepen niet te drammen. Dus zin in het buitenseizoen!
Gewoon meedoen Ciska, is er niemand die meedoet die kan groomen, oproepje plaatsen op fb? Al doende leert men, dus je kan voor de lol toch lekker mee rijden, net als de indoors. Opleiding is belangrijker dan prestatie, en in dit geval is het zowel zelf leren door gewoon doen, maar plezier boven alles.
Ja dat klopt, beide datums kon ik helaas niet.. Maar volgens mij was het weer gezellig zoals altijd? Volgend jaar doen we zeker weer mee en waarschijnlijk doet opa dan ook mee.
MelanieB
Geplaatst: 01-05-15 10:41
5 juli Lonneker heeft nu ook impuls toegevoegd aan hun 1 daagse swm. Zit te denken om impuls mee te doen om dan Jimmy eens mee de hindernissen in te nemen om te zien wat ie er van vind.
Wij zouden mee doen in Utrecht met de Dap, maar door onder andere familie omstandigheden deze moeten afzeggen. Bennekom doen we waarschijnlijk nog wel mee dit is om de hoek.
27 juni is er een Impuls Marathon in Elim, Drenthe. Zou deze marathon aan de lijst op de eerste pagina toegevoegd kunnen worden?
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-15 13:58
Voor een stalgenootje wil ik hierbij vragen óf en waar er oefenwedstrijdjes of onderlinge wedstrijdjes dressuur/vaardigheid bitloos mennen gehouden worden. Regio Limburg en Brabant .
Als ze bitloos wil rijden moet ze geheel buiten de knhs een wedstrijdje zoeken want op iedere knhs wedstrijd mag er niet bitloos gestart worden en ook niet bitloos in combinatie met bit.
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-15 15:15
Nee, dat weet ze. Vandaar de vraag in dit topic en niet in het D+V topic .
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-15 21:46
Op 5 juli wordt de Horsefood Mensportdag in Heeze georganiseerd. Nog meer mensen die er heen gaan ?