[AR] Welk adres beleren aangespannen; zeer sensibele pony

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 07:43

Hee Romy! Milou Huisman is heel goed. Zit bij mij in de buurt. Hele lieve vrouw heeft meerdere pony's die ik ken beleerd en heeft zelf heel lang een vierspan welshjes gereden. Milou is ook instructrice dus begeleiding is zeker mogelijk.

En anders th stables maar ik weet niet of die ook grote doen..

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 01:41

Paul sueters van stalhouderij het zwarte paard in Emst.
Zeer kundig en super qua omgang met paarden en mensen

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-15 11:12

Het is een oud topic, dat weet ik. Maar, ik vind het zelf altijd heel vervelend als je dan een topic tegen komt met dezelfde vraag die jij hebt, alleen de uiteindelijke oplossing wordt er dan niet (meer) in vermeld ;-)

Om dit te voorkomen wil ik toch posten wie ik heb gekozen en hoe het is 'afgelopen' .

Kyaan is naar Milou Huisman geweest in Putten. Hij heeft hier 4 weken gestaan en het is naar mijn mening heel succesvol geweest.

Kyano is dus inderdaad heel werkwillig, snel opgefokt, maar ook ontzettend onzeker. Hij reageert afentoe slecht, niet omdat hij niet wilt of dominant is of whatever maar omdat hij gewoon zich 'afsluit' uit stress. Juist hierom heel blij met Milou omdat zij echt de rust zelve is en Kyano heel zacht, maar voor hem heel duidelijk en rustig 'aanpakt'. Precies wat het ventje nodig had. Vertrouwen in elkaar.

Al mijn training bleek daar toch niet voor niets wat hij is erg goed verkeersmak, zeker op zijn leeftijd :D En nu dus ook een stuk zekerder voor de koets.

Toegegeven we zijn er nog niet helemaal, dat zal nog wel een tijd duren, maar ik heb er nu ook weer vertrouwen in en met Milou haar begeleiding kan en durf ik het nu weer zelf.
Gister is hij thuis gekomen en hebben we ons eerste rondje hier gemaakt door de wijk, en echt, SUPER!

egnie

Re: Welk adres beleren aangespannen; zeer sensibele pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:01

Wat leuk om te horen wat het resultaat is. Je hebt zo te lezen een goede keuze gemaakt. Heel veel plezier nog samen!