Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anniek22 schreef:IK HEB HET NOG NOOIT GEDAAN HOOR!!! Nog niet.. Wel gezien bij anderen...
Anniek22 schreef:Ik doe veel met vrijheidsdressuur (net een van de twee) en op Horse Event ook constant naar zulke clinics gekeken... Ik volg Nalanta veel en ander Horsemanship sites rnz
Anniek22 schreef:. Ik en thuis al problemen genoeg en als ik dan beschuldigingen en dreigementen krijg blijf ik piekeren!!
jitskenienke schreef:jongens jullie hoeven niet zo boos te reageren..
vriendelijk kan het ook gezecht worden!!
ze vroeg het alleen maar en dan hoeven jullie niet gelijk zo te reageren?
ik zit zo te lezen en ik snap dat ze zo reageert!
maargoed, je kan tog ook alle twee de paardjes vast houden aan 2 touwen zonder vast te knopen?
ik ken ook mensen die dat doen hoor.. ik zal het niet zo snel doen maarja je hebt mensen die dat doen haha
inelk geval. de eigenaar moet jou gewoon houden en laat de andere maar praten!
veel suc6 ik hoop dat het gaat lukken!
doe je al VD met ze?
Gillbo schreef:jitskenienke schreef:jongens jullie hoeven niet zo boos te reageren..
vriendelijk kan het ook gezecht worden!!
ze vroeg het alleen maar en dan hoeven jullie niet gelijk zo te reageren?
ik zit zo te lezen en ik snap dat ze zo reageert!
maargoed, je kan tog ook alle twee de paardjes vast houden aan 2 touwen zonder vast te knopen?
ik ken ook mensen die dat doen hoor.. ik zal het niet zo snel doen maarja je hebt mensen die dat doen haha
inelk geval. de eigenaar moet jou gewoon houden en laat de andere maar praten!
veel suc6 ik hoop dat het gaat lukken!
doe je al VD met ze?
Even de ch en de g omdraaien bij Gezecht en Tog
Anniek22 schreef:Hoi,
Ik heb 2 paardjes en ik wil ze naast elkaar laten lopen in de bak, zonder dat er problemen ontstaan. De één schrikt snel, en rent snel weg. De ander is wat ouder maar ook rustiger. Als ik ze nou 2 touwhalsters aandoe en ze dan samen aan elkaar knoop.... Met ongeveer een meter ertussen..?
Als de één wegschiet, roept de andere de ander terug naar de orde. Ben ik de enige die dit doet of wil?
Citaat:Als alle jongeren die een paard aanraken zich er eerst in zouden verdiepen, zou dat een hoop maffe topics schelen.