[AR] warm blijven op de bok

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Letsdunit

Re: warm blijven op de bok

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 09:55

Nu bij de Liddle verwarmde voetzooltjes (25 euro). Er zit wel een onhandig grote accu bij maar die kan je aan je schoen vast maken. Ik had ze gisteren aan tijdens mijn menles en had lekkere warme voeten.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 00:19

Skipak is ook heel handig, zowel broek als bovenstuk gewoon aan elkaar vast...
dan krijg je ook geen kiertjes (dat je shirt uit je broek schiet) waar de koude wind door kan.
Een col om je nek, een muts op je hoofd en handschoenen aan en goede schoenen!
Dan kun je de hele winter wel door rijden :D
Maar je kunt tegenwoordig ook overal thermo kleding/ondergoed vandaan halen, dat is ook wel heel erg lekker.
En in laagjes kleden, je kunt beter wat meer dunne lagen aan doen dan 1 dikke maar het is maar net ook wat je zelf fijn vind.
Daarnaast is het belangrijk om van te voren niet al koud te hebben want op de kar word je niet veel warmer.

Wwijk23

Re: warm blijven op de bok

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 00:25

ik zou gewoon een oplaadbare kachel mee nemen plus een winterdekbed met elektrische deken op batterij. kan je je kar niet overdekt maken eigenlijk? zou tof zijn dat er gewoon zon ding overheen schuift en een soort gouden koets effect hebt :P kacheltje er in en gaan!

een flauw ik zou ook voor een skipak gaan en dan trek je daar gewoon iets charmanters over heen