Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Slina schreef:Ik zie hier alleen maar goedbedoelde tips, terecht of niet, maakt niet uit. Goedbedoeld.
Jij doet alleen maar denigrerend naar ons toe.
De foto's en filmpjes zijn leuk, dat vinden we allemaal, maar mogen we alleen maar dingen zeggen die jij wilt horen? Zo werkt het niet hè
sumic schreef:Echt een hele stoere meid!! Er zit er hier eentje jaloers mee te kijken![]()
Veel plezier Dewi met je prinsessenpony!
Gem schreef:OMG, doet me denken aan mijn dochter die een jaar of wat terug een "witte prinsessenpony met roze strikjes" wilde hebben.... mocht ze rijden op de witte Welsh van mijn voormalig stalhoudster.
"Je zou zeker wel zo'n pony willen hebben? "
", niet zo eentje.... daar zaten geen roze strikjes in"
demo_love schreef:MarlindeRooz schreef:Ik denk dat TS bedoeld dat de broek op de foto's fout zat, maar op het filmpje wel goed.
om toch maar even te zeiken, het is " Liever mennen dan rijden."
Sorry![]()
Echt mijn eerste gedachte. Zeker als ts dan ook nog wikischrijver blijkt te zijn!
liedje89 schreef:Op de eerste foto's ziet het paard eruit of het is ingespannen door een dronken baviaan
parador schreef:Als wij een pony beleren in het tuig doen wij dit zonder strengen. Halen deze eraf en verbinden de gespen met de broekriemen zodat daar soms enige druk is . Dan kunnen ze daar ook gelijk aan wennen. Het is en blijft een dier en al liggen die strengen onder de staartriem door , een rare sprong is zo gemaakt verder ga ik met de andere tios mee. maar wel leuk hoor