Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
carlienJC schreef:Haaaii happie,
Ze heeft gezegt dat het nu klaar was met die reactie's, dus stop dan ook!!
Ik ken haar, en ik weet hoe ze haar best doet voor dat leuke ponytje.
alvast bedankt...
Jelleee schreef:carlienJC schreef:Haaaii happie,
Ze heeft gezegt dat het nu klaar was met die reactie's, dus stop dan ook!!
Ik ken haar, en ik weet hoe ze haar best doet voor dat leuke ponytje.
alvast bedankt...
Je hoeft het niet op te nemen voor je vriendin dat is nergens voor nodig. Mensen die tips geven hebben namelijk ook het beste voor met zo'n pony. Want zeg nou zelf, een leidsel wat zo verkeerd aan het bit wordt bevestigd, bij de meeste paarden zou het levensgevaarlijk zijn.
Ts je mag in je handjes knijpen met zo'n doodbrave pony. Fijn dat je nog eens kritisch naar je aanspanning gaat kijken, dat is veiliger voor jullie beide. Veel men plezier alvast!
xdaphii schreef:Jelleee schreef:
Je hoeft het niet op te nemen voor je vriendin dat is nergens voor nodig. Mensen die tips geven hebben namelijk ook het beste voor met zo'n pony. Want zeg nou zelf, een leidsel wat zo verkeerd aan het bit wordt bevestigd, bij de meeste paarden zou het levensgevaarlijk zijn.
Ts je mag in je handjes knijpen met zo'n doodbrave pony. Fijn dat je nog eens kritisch naar je aanspanning gaat kijken, dat is veiliger voor jullie beide. Veel men plezier alvast!
Sorry hoor, maar volgens mij gaf jij geen tips. Daar reageert ze op. Alleen maar oordelen op foto's en zeggen dat degene die mij helpt er geen verstand van heeft. Ik heb amper die teugels gebruikt want het was de 3e (!) keer. Ik ken hem donders goed en ik weet waar ik mee bezig ben.
Ik hoef hier verder geen discussie meer over en ik ga er naar kijken.Het was alleen mijn bedoeling om hier mijn ervaring en ''trots'' te delen.
Happie schreef:Zal ik dan ook nog maar even reageren. Je mag zeker trots zijn op je pony en het is fijn dat jullie zoveel plezier hebben. Ik probeer je alleen te waarschuwen voor de gevaren van het mennen. Ik hoop dan ook dat je iets met de opmerkingen doet en hulp zoekt bij iemand met verstand hiervan, zodat er geen ongelukken gebeuren en jullie lekker samen op pad kunnen, op een veilige en verantwoorde manier. Je bent nooit te "oud" om te leren en de meeste mensen hebben leren mennen door net als bij rijden les te nemen.
Tips heb ik eerder in het topic al geplaatst maar laat ik eindigen met een tip en dat is bij het mennen heb je leidsels en geen teugels.