Allemaal... ik vond en vind het ook zo een feestje...
Dus ik blijf nog even foto's bij spammen ha ha ha
Ls. Dank je wel voor je toelichting.
Rivaldo, was super leuk.. Ik denk dat jou Tum dit ook geweldig zou vinden hi hi hi
ArroNnie Ja het is zo makkelijk zo een twee wieler, kan zo mee achterop de trailer. En weegt ook nog eens niet zoveel, ik geloof dat deze wagen van de Lemerij nog geen 70 kilo weegt.. maar anderzijds er zit ook echt niets extra's op... zelfs geen bok kastje.. maar eerlijk gezegd mis ik het ook niet.. nu kan ik de wagen gewoon in mijn eentje overal mee naar toe nemen met de pony... dit was echt een soort wens om met poon te mogen doen... was er zo nieuwsgierig naar.. maar durfde niet goed alleen... maar was zoooo gaaf !
heleenxx .. ja wat was het gaaf he, en vond jij de kytes ook zo gaaf ?
ja ik ook... erg raar eigenlijk want toen we er waren storte er 1 naast ons neer, en iemand anders liet er een op naast ons (niet handig) waardoor de pony zo schrok dat ze door het publiek aan de hol ging.. en toen was ik er dus echt wel bang van... maar toen zag ik die foto's en dacht ik cooooollll ha ha ha
Dus Timokyana, ik vond het rete spannend met de kytes ha ha ha...
Criollo_Yess dank je wel...

Nou dankzij o.a jou is ze zo lekker gaan lopen.. hoe meer ze liep hoe beter het werd..
Ik had het er nog over laatst dat ik vorig jaar had geroepen na dat geworstel .... dat ze wel een andere plek kon gaan zoeken... me dat nu zo vreemd lijkt ha ha ha
Dus volgende week samen afspreken en de route voor shetlander rit in Havelte verkennen ha ha ha ha...
En Metallica, we gaan er volgend jaar voor

En Babsding, dank je wel.
Ik spam er nog even 1 hi hi hi
deze is van stef fotografie....