Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PhiaBink schreef:Met leer hou je verschil van kwaliteit. Je heb A, B en C merken. Vroeg-op of andere ruitersportzaken moeten voor ieder budget iets in huis hebben. Is je budget laag dan kan je geen A merk kwalitiet verwachten.
napoleon"]
[quote="PhiaBink schreef:Met leer hou je verschil van kwaliteit. Je heb A, B en C merken. Vroeg-op of andere ruitersportzaken moeten voor ieder budget iets in huis hebben. Is je budget laag dan kan je geen A merk kwalitiet verwachten.
Nuv schreef:Als je een trailer huurt waarvan je het deurtje met een schroevendraaier open moet maken, de verlichting het op alle fronten af laat weten en je vervolgens ook nog eens een lekke band krijgt terwijl de reserveband ook niet helemaal je van het is, dan wordt je daar inderdaad niet vrolijk van..
En als je je sjabrakje laat borduren en er staat een heel andere naam op je duur betaalde sjabrakje, of ze kunnen het gewoonweg niet meer vinden dan ben je helemaal klaar met ze.
Dan heb ik het nog niet gehad over beugelriemen en teugels die boven een sprong zomaar breken......
Maar wie ben ik?
PhiaBink schreef:Als ik een trailer waar dan ook zou huren, dan zou ik de trailer helemaal nakijken en inspecteren op gebreken. Zie ik dat er dingen niet kloppen, dan lekker laten staan en verder gaan kijken. Een reserve band valt op bij een trailer, als die er al niet hangt, dan zocht ik al verder.
PhiaBink schreef:Sorry hoor, elke ruitersportzaak heeft A, B, C en sjit kwaliteit artikelen. Je bent er nog steeds zelf bij.!!!! JIJ koopt en hij verkoopt en aan jou de keus of het een A,B,C of sjit kwaliteit is.
Van een Ariat schoenen van 99 euro, verwacht je niet dat ze na 3 weken kapot gaan. Je verwacht kwaliteit. Helaas is dat niet zo geweest. Een fabrikagefout was de oorzaak. Vroegop of wie dan ook die de schoenen heeft verkocht kan er helemaal niks aandoen.
PhiaBink schreef:Sorry Nuv, maar bloemen kan je niet vergelijken met leerwerk of trailers. De ene bos staat 2 weken en de andere 1 week. Leerwerk of iets anders hoop de jaren lang plezier van te hebben.
fsoudan schreef:Ik heb hem niet laten komen maar besloten om mijn spullen zo te verkopen en van het geld een beter tuig te kopen bij iemand waarvan ik zeker weet dat ik geen shi t krijg.
Tessebes"]
[quote="fsoudan schreef:Ik heb hem niet laten komen maar besloten om mijn spullen zo te verkopen en van het geld een beter tuig te kopen bij iemand waarvan ik zeker weet dat ik geen shi t krijg.