[AR] wat betaal je voor je les?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:13

Lara_Silver schreef:
En ik denk dat je bij iemand als Chardon nog net even wat meer op steekt dan bij een gewone /HTK instructeur (gediplomeerd of niet). Dat geld imo ook voor het rijden onder het zadel trouwens.

Dus met andere woorden, ongeacht diploma's en jaren (wedstrijd)ervaring ben je gewoon een HTK instructeur als je niet op het niveau van de 2 genoemde mensen zit?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:29

Onali schreef:
Jij hebt menles van een dressuuramazone?

Zo ja dan heb ik niks gezegd :+

Wat is daar mis mee? Ik heb al jaaaaren menles van een dressuuramazone (die overigens doodsbang is voor het mennen :+ en dus ook never nooit op de bok zal komen). Dressuur is dressuur.

Onali

Re: wat betaal je voor je les?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:41

Noem me ouderwets, maar stel dat je paard niet lekker loopt. Kan ze dan ook zien dat je kar niet goed is afgesteld?

Persoonlijk zou ik dus liever menles krijgen van een meninstructeur.

En mijn commentaar op Lara sloeg op eerdere antwoorden van mensen die niet doorhadden dat het om aangespannen rijden ging en niet om onder het zadel. Vandaar dat ik in eerste instantie om duidelijkheid vroeg.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:13

Als je net begint met mennen, is een meninstructeur een absolute must. Ik men al jaren en ik red me prima (zelfs beter) met gewoon een goede instructeur. En dan maakt het niet uit of dat een menner is of niet. Aangezien de meeste instructeurs hier in de omgeving niet op het niveau rijden/hebben gereden waar ik zelf op zit (of omdat ik op dat moment niemand in de buurt wist) en me dus ook niet konden helpen om beter te worden, ben ik gaan kijken naar instructie van onder het zadel.

Zoveel valt er nu ook weer niet af te stellen aan een kar. Als hij goed zit, zit hij goed.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 20:57

Ik les bij Piet de Ronde, de vader van Koos. Daar sta ik ook op stal. Bij Piet betaal je 20 euro per half uur en 30 voor 3 kwartier.
Na een half uur is die van mij wel klaar, het is pittig zat voor haar.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:06

Billy, geven die ook elders les dan alleen op stal? Komen ze op locatie?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:31

Dat weet ik eerlijk gezegd niet, dan zou je even moeten bellen.
www.stalderonde.nl staan wel nummers op