maar ik wil het zelf eigenlijk niet. Ik wil graag de mogelijkheid hebben om in de toekomst ook wat hefboomwerking te kunnen gebruiken, en zou het zonde vinden om dan weer een nieuw bit te moeten kopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hij hoeft geen moeilijke oefeningen te doen of wedstrijden te lopen, hij moet gewoon ontspannen zijn en lekker rond hobbelen
Keet schreef:Die hebben ze niet. Die is ggebaseerd op de mini USA versie. Wordt niet in die maat verkocht door myler in europa.
(Mijn mini myler komt dus uit de usa)
ik wil het toch even voor me zien, je zou de teugel voor normaal dus gewoon door het oog doen en voor hefboomwerking achter het metalen buisje zetten aan de onderkant? loveidefix schreef:Gem schreef:De andere ben ik ook beslist niet enthousiast over, maar ieder zijn eigen mening daarover.
Waar men jij op/mee?
dankjewel!
er zijn daar 2 binnen bakken dus dan kan ik ook eindelijk eens mennen met minder goed weer JIPPIIEEEE! Hij komt daar bij een klein a in de wei te staan en s'nachts lekker op stal. Door de weeks zit ik vanwege mijn studie in een andere stad dus dan is het ook fijn dat er kindjes zijn die hem poetsen en knuffelen.
keer of vijf zes is meestal wel aan te raden