Top dat ze nu ook vlak bij elkaar willen.
En ach, onnatuurlijk.. dat wij erop zitten is ook niet natuurlijk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Toydoll schreef:caaramel schreef:Maar ondanks de (zéér) vele waarschuwingen zijn er toch nog heel veel mensen die als eerste kunstje hun paard willen leren steigeren...
Dus daarom stel ik me een beetje vragen bij het voorbeeld dat je hiermee geeft...
Dan moet je springfotos met hogere hindernissen maar ook verbieden want ja, je hebt van die mongolen die zonder training, zonder juist materiaal etc het dan ook gaan proberen
Of dressuur fotos want ja, anders gaat iedereen met slof zn paard in de krul trekken omdat ze erop willen lijken.![]()
Joh, zo onnatuurlijk is het helemaal niet, en als die beesten zo dom waren dat zo maar ineens afgeleid is en daardoor vallen, hadden ze nooit zolang in het wild overleeft.
Beeeetje vertrouwen in die dieren mensen kom op, het zijn geen domme machines
Ik vind het heel erg stoer! Machtig om het vertrouwen van die diertjes in jullie te zien!!! Petje af!!!!!
Sjolvir schreef:Die gaan goed zeg!
Top dat ze nu ook vlak bij elkaar willen.
En ach, onnatuurlijk.. dat wij erop zitten is ook niet natuurlijkhoor je op bokt ook niemand over klagen.