benthe is echt geweldig en je hebt haar ook echt super lopen! vond het leuk om jullie te zien rijden! Hup je startpas aanvragen want dat kunnen jullie makkelijk!
Dank je dank je!! Ik moet zeggen dat ik mezelf beter vond rijden dan ik dacht. Filmpje gaf een beter beeld weer dan mijn gevoel.. Dus dat is op zich goed!
Ik vroeg me af waar je jouw korte zweep gekocht hebt en hoe lang deze is. Mijn zweep is namelijk te lang nu ik ook een tweewieler heb, dus ik heb een nieuwe nodig.
jansje73
Geplaatst: 22-05-14 07:46
Benthe is leuk ! Echt een droppie . Veel succes met de volgende wedstrijden.
Ymor
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-14 07:47
De zweep is volgens mij 1.20m gewoon bij de ruiterzaak gekocht
Jullie hebben het ook echt super goed gedaan Mooie foto's!
eclair98
Geplaatst: 22-05-14 09:35
Wat een leuke naam heeft je pony En voor je eerste wedstrijd hebben jullie het super goed gedaan
Bassenqua
Geplaatst: 22-05-14 10:02
Jeetje jeetje, kan me nog zo goed herinneren hoe ze 3 jaar geleden met Iris in mijn trailer stond. Onherkenbaar nu in positieve zin. Super om te zien wat een geweldig team jullie samen zijn. En als de marathon je ding niet is dan gewoon lekker blijven dressuren.
Haha ja Esther zo kan het leven lopen. Ik probeer haar zo gelukkig mogelijk te maken en denk/hoop dat dit me tot nu toe aardig gelukt is. Alles wat we doen, doen we vanuit rust en met het oog op plezier.