[AR] Zoë op mentraining bij De Hooghe Acker

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tolbergfan

Re: Zoë op mentraining bij De Hooghe Acker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:55

Het is een mooie pony! Ik heb destijds de menwagen van Sperriempje overgekocht. Ook deze bevalt super ; ) Leuk om de pony te zien. Voor sperriempje ook erg leuk om te weten dat het zo goed gaat!
Echt heel mooi een silverdapple! Mooie foto's ook!

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:57

Jeetje knap hoor !
Leuk om te zien, zo'n kleintje lekker aan het werk

roekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 20:38

hoi, leuk jullie fotos te zien! kim is erg benieuwd wanneer jullie weer komen. ze heeft echt met roekes genoten toen jullie bij haar achterop stonden in de waterbak.... volgende keer toch maar laarzen aan???
tot de volgende keer!

H_M_UP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 22:14

Wat een leuke pony zeg :)

Starlight01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 11:42

Ik kom hier even binnenspringen, omdat ik raad nodig heb. Jullie zijn er echt experts in.

Ik heb een tweedehnds sulky cavalettie op het oog , maar mijn shetlander is +- 80 cm en sommige van mijn miniatuurpaardjes liggen tussen de 78 cm.

Hier de tweedehands sulky.
Afbeelding

Afbeelding

Nu is mijn vraag, zoek ik beter naar een sulky Pirouette of denken jullie dat deze sulky (cavalettie ) ook goed is voor zulke kleine paardjes?

Wat zijn de voor en nadelen tussen Pirouette en de Cavalettie ?

pollewopsie7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-14 12:17

Starlight: ik denk dat je deze vraag bij het centrale topic ' alles over de sulky' had willen plaatsen?

Miriam: haha mooizo! Als we weer keer langs komen breng ik je op de hoogte. Mag Kim Daan weer nat proberen te spetteren in de waterbak :P en ik zal je de foto's nog sturen die ik gemaakt heb ;)

Tolbergfan: fijn dat de menwagen jou ook goed bevalt! Ook een mooie wagen om te zien (op de foto's die ik heb gezien teminste O:) ) de pony bevalt ook goed :P

kschulte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 14:39

Ohw wat een mooie pony. Veel succes en plezier met mennen samen, dat komt vast goed.