[AR] Cobe in de duinen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:12

Maflinger_S schreef:
Zo dan, dat is een heel geslaagd ritje geweest zo te zien. Ik zie toekomstmogelijkheden om met je twee ponies tegelijk op pad te gaan. Jullie kunnen dat. Een triootje :D.

:+ Als je wil komen helpen... :Y)

@ Willem_Aukje : www.endomondo.com .. Je kan de app op je mobiel zetten en dan via je mobiel werken, zelf heb ik een GPS-horloge die de route bijhoudt en dan kan ik die achteraf inladen op de website :)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:18

Je zegt zelf al, maar toch.. please je cap op, ook tijdens het mennen! Ik heb twee weken terug een ongeluk gehad tijdens het mennen en lag dezelfde avond nog op de operatietafel. Gebroken bovenbeen. Maar ik heb het onwijze geluk gehad dat ik niks aan mijn hoofd had, want lag er wel mee tegen een boom. En ook dit paard was niet zo onverschrokken als eigenares altijd had gedacht.. Tot zover mijn gezeur :=

En Cobe is een heerlijk paard <3

Maflinger_S

Re: Cobe in de duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 15:09

Ik wil best een keer komen helpen, maar jullie wonen wel een eind uit de richting. Dat moeten we dan even goed plannen.

_Evanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:13

[***] schreef:
Als je eens mee wil ... ;)

Zo ver is het niet, dus als de tijd er is.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:38

@ Hhilde : I know :o :o Moet het echt gaan doen, de grond is even hard, of je nu van je paard valt of van de koets .. en toch voelt dat raar om dat op de koets te doen, maar is waarschijnlijk gewoon een gewoonte die ik moet aankweken...

@ Maflinger_S : ach, weet je, denk toch niet dat [***] zo ver is in de training dat zo'n dingen mogelijk zijn, en ik doe er gewoon te weinig mee om daar echt naartoe te werken .. Weet ook niet of hij dat wel zou willen, hij begint toch beetje oud paardje te worden heb ik het idee (nu wat benauwder met die warmte enzo, niet zo in de weide, maar wel als ik dingen van hem vraag en hij dus "inspanning" moet doen). Misschien eens in de toekomst, maar dan geef ik wel een seintje :Y)

@ _Evanne : je laat maar eens weten wanneer je kan en wie weet komen onze agenda's net overeen ;)

Omdat we nu toch op een nieuwe pagina vinden en ik ze gewoon heel erg leuk vind .. van vandaag.. Geen duinen, weer een heel ander zicht :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Had halster onder het hoofdstel gedaan om eens te testen, kijken of het hem niet zou hinderen of dat het zou gaan schuren ofzo, allemaal geen probleem .. Dus vanaf nu doen we dat gewoon zo en als ik hem dan wil vastzetten gewoon touwtje eraan, koets erachter weg en klaar :D