Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Petra_O schreef:Ze is dan wel een heel stuk groter. Die van mijn was maar 1,35, maar die had een beetje dezelfde hals en bovenlijn.
Tweede filmpje net gezien, en ik krijg spontaan zin om mijn pony ook in het tuig te gaan beleren. Ziet er heel fijn uit!
janouk schreef:Petra_O schreef:Ze is dan wel een heel stuk groter. Die van mijn was maar 1,35, maar die had een beetje dezelfde hals en bovenlijn.
Tweede filmpje net gezien, en ik krijg spontaan zin om mijn pony ook in het tuig te gaan beleren. Ziet er heel fijn uit!
Doel is om anderen te inspireren om dressuur te gaan mennen, dus als het lukt om je te inspireren. !,,,,.leuk
Fenny schreef:Is het trouwens moeilijk om zo'n kűr inelkaar te zetten? Hoe doe je dat met dr muziek? Lijkt mij ook wel wat met mn nieuwe (welsh A).
janouk schreef:Fenny schreef:Is het trouwens moeilijk om zo'n kűr inelkaar te zetten? Hoe doe je dat met dr muziek? Lijkt mij ook wel wat met mn nieuwe (welsh A).
Het was ook onze eerste keer, dus wij zijn geen ervaringsdeskundigen haha
Wij hebben aan de hand van de verplichte onderdelen een proef getekend.en dan de onderdelen toevoegen waar je paard goed in is, zoals bij ons de galopwissels op de slangevolte.
Dan de proef rijden of het klopt en dan filmen en timen.
Dan passende muziek per gang kiezen, dat ook nog bijelkaar past. Dat aan elkaar plakken aan de hand van de video.
Dan testen en testen.
Dan de muziekovergangen maken en definitief maken.
En dan de proef uit je hoofd leren.
En je paard laten wennen aan de muziek.
Veel werk maar heel leuk om te doen.
Nicje87 schreef:Netjes hoor! Janouk is een topper! Doen jullie morgen ook mee?