wat een bijzonder verhaal! Succes verder met dit voor een gelders type, zeer luxe paard!
ThePast03
Geplaatst: 23-02-14 14:47
Gefeliciteerd GJ en wat een prachtige foto's. Ook ik ga voor foto 6!
GJ9
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-14 15:33
Bedankt voor de super leuke en meelevende reacties en felicitaties weer!
Knakker, ja ze is behoorlijk luxe voor een Gelderse, wel op het randje vind ik zelf. Kan mooi een degelijke Gelderse hengst op Qua karakter kan Esprit niet Gelderser, koel in de kop en warm in het werk.
Anouk doen we! Als ik haar onder het zadel weer lekker opgepakt heb moet je weer ns rondje sturen in luxe gladde bak
Janouk, dankje! Vind het ook een mooi koetspaard. ZZ zit er zeker wel in, maar is echt te vroeg, ze moet nog 5 worden. Daarvoor moet ze echt meer kracht krijgen, om beter verzameld te kunnen lopen en gesloten blijven in de overgangen. Ik ga er nu eerst onder het zadel mee verder, zodat ze sterker wordt (en ik heb haar ook voor het rijden ohz, ben zelf geen menner), maar wie weet over een paar jaar. Marathons zou ze ook goed doen.
Chey, thanks, en zo is het. De Eleganten doen het ook super ja, foto's verschijnen wel een keer.
GJ, ze is prachtig opgedroogd. Wat zou Marieke trots zijn.
Enne ik houd het lekker voorspelbaar, foto 6 is prachtig!
Anoniem
Geplaatst: 24-02-14 03:53
Wat een mooie merrie ! Wat zou daar boven een glunderde vrouw zitten. Ken de bokker niet maar ze was volgens mij geliefd , als diehard kan ik me herinneren dat ze op de voorpagina stond het waren meerdere bokkers achter elkaar toen..
Wow wat is Sprietje mooi geworden. Wij kenden Marieke persoonlijk en we zijn jarenlang stalgenoten geweest en als Marieke er niet was geweest om mij te helpen met mijn paardje dan was het waarschijnlijk niet zo goed met hem afgelopen!
Ik ken Sprietje al vanaf ze een paar uur oud was en hoe ze vrolijk rondhuppelde in de wei met Jorina! Mijn Devin stond in de box tegenover haar en kroop bijna door zijn boxdeur naar buiten om haar geboren zien te worden. Hij heeft ook altijd een speciale band met Sprietje gehad.
Fantastisch om te zien hoe goed ze het doet en dat ze net als haar moeder het zo goed doet voor de koets. Een ding weet ik 200% zeker, Marieke kijkt vol trots vanuit "daarboven" naar haar oogappeltje!!
Patrss_
Geplaatst: 24-02-14 09:28
Wat een prachtige foto's !!! Echt diep respect hoe jij Marieke haar droom met Esprit alsnog hebt laten uitkomen. Mooi verhaal, prachtig mooi paard!
furyke
Geplaatst: 24-02-14 09:34
Moest bij de titel al aan marieke denken, en t is haar ook nog. Wat fijn om te zien dat esprit zo goed terecht gekomen is. Marieke zal zeker blij zijn voor jullie. Gefeliciteerd met het ster predikaat.
Wauw bedankt voor de gave reacties weer. En wat mooi dat Esprit in Uitgelicht staat!
Olympia, zodra ik de kans krijg voor een mooie shoot onder het zadel ga ik dat zeker doen! Eerst het rijden maar weer opbouwen en de feeling krijgen.
Allienda, dat zijn mooie herinneringen! Kan me goed voorstellen dat Esprit als veulentje ook al een hoop spirit had.
Takkie_muis, ja dat klopt, er was toen ook precies een bokker overleden aan de gevolgen van kanker. Heftig was dat, zo veel in korte tijd. Marieke was inderdaad geliefd, ze was ontzettend gedreven in alles wat ze deed, had een eigen visie waar ze veel mensen mee kon helpen (zoals Allienda). Voor het Gelders paard is zij gestart met het organiseren van clinics, daar kwamen veel liefhebbers op af.
Mooie fotoserie zeg!! Heel gaaf paard heb je daar. Ze is erg mooi aan het volwassen worden zo.
Eekie
Geplaatst: 24-02-14 10:45
Waarom denken jullie dat het zulk stralend weer is...dat is Marieke die met n grote grijns heeeeel trots zit te wezen op haar Sprietje èn op GJ.Die toch maar mooi heel zorgvuldig hun weg uitstippelt.Chapeau! En kijk s hoe Esprit naar je kijkt GJ...die ziet jouw ogen niet, die kijkt zo je hart in!