Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kayleighr schreef:elodiexdidi schreef:ow jammer voor jou dat je pony niet meer betrouwbaar is tijdens het mennen...
heb je nog iets van de val overgehouden als ik vragen mag?
succes met een nieuwe menpony vinden!
Nee, niks blijvends gelukkig. Ik heb met mn hoofd de grootste klap opgevangen maar die cap heeft mn leven gered!
Ik heb wel iets aan mijn bovenbeen, maar over een tijdje is dat ook weer goed. En ik had een grote schaafwond op mijn schouder.
calippe schreef:Maar van de wagen af springen? NOOIT!
Beloven schreef:Hoezo komen mensen hier aan met van de wagen afspringen nooit? Zoals eerder gezegd is, veiligheid van jezelf en passagiers gaat toch wel voorop..
Ik vind het een goed besluit ts, wel jammer
Beloven schreef:Hoezo komen mensen hier aan met van de wagen afspringen nooit? Zoals eerder gezegd is, veiligheid van jezelf en passagiers gaat toch wel voorop..
Ik vind het een goed besluit ts, wel jammer
senna21 schreef:TS, al eens menles gehad? Dat lijkt me sowieso belangrijk als je op pad wilt met een combinatie.
Net zoals bij paardrijden moet je de basisregels en techniek onder de knie krijgen.
Ik zie veel vaker mensen zomaar achter een paard kruipen zonder te weten hoe ze moeten mennen. Het wordt snel onderschat; wat aan de teugels trekken en commando's roepen.![]()
Het lijkt simpeler dan paardrijden, totdat je merkt hoe beperkt je invloed is als menner.