Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Manda schreef:Bij mij zit die ook zo, misschien zelfs strakker, heb al een keer gehad dat ik hem wilde uitspannen en hij deed alleen even zijn hoofd naar voren en schud wat en hup eraf (sindsdien zit hij dus zo strak...), dat is soms zo lastig bij een menhoofdstel en zeker bij eentje met kleine oortjes, menhoofdstellen zijn ook meestal wat grover en zwaarder dan een gewoon rijhoofdstel.
Je kan met touwtje op het kopstuk (tussen de oren) een stukje manen vastknopen zodat het steviger zit. Alleen heeft die van mij daar geen manen dus dat kan niet![]()
Of een tussenstukje tussen neusriem en keelriem (dat het naar elkaar toegetrokken wordt en dus steviger zit), dit wil ik doen alleen nog geen tussenstukje gevonden...
Bevalt het anatomische borststuk trouwens? Deze is toch van ideal?
xSK schreef:Je had niet moeten twijfelen voor dit topic. Ziet er hartstikke goed uit voor de eerste keer.
Fijn dat je de pony hebt gevonden waar je alles mee kan doen wat je graag wilt!En de sport in komt vast wel goed