Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jannepauli schreef:Ik heb bij de houtboer ( open haard hout/ houtsnippers) een schijf laten zagen van een dikke boomstam (eik, dus goed hard en weerbestendig hout) die zij hebben liggen.
Circa 60cm diameter, 40 cm hoog ( ik heb grote paarden!) - kosten: 5 euro voor het zagen.
Blijheid schreef:Jannepauli schreef:Ik heb bij de houtboer ( open haard hout/ houtsnippers) een schijf laten zagen van een dikke boomstam (eik, dus goed hard en weerbestendig hout) die zij hebben liggen.
Circa 60cm diameter, 40 cm hoog ( ik heb grote paarden!) - kosten: 5 euro voor het zagen.
Is dat nog een beetje te verplaatsen?
Ik heb namelijk nergens echt plaats om ermee te oefenen, behalve in de bak, en daar wil ik hem ook niet altijd hebben liggen
stitchlover schreef:Wij hebben een oude kabelhaspel verstevigd en rubber op gemaakt. Heel stevig, lekker groot en stabiel, kan twee paarden houden!
ElsRoosje schreef:Dat is ook handig! Met het houtblok wat wij sinds een paar dagen hebben ben ik ook al heel blij! Ze snapte het gelijk! En staat er nu zonder problemen op commando en voelt zich erg groot
stitchlover schreef:ElsRoosje schreef:Dat is ook handig! Met het houtblok wat wij sinds een paar dagen hebben ben ik ook al heel blij! Ze snapte het gelijk! En staat er nu zonder problemen op commando en voelt zich erg groot
Ja een houtblok gaat ook niet makkelijk stuk en kun je rollen. Wat ik aan de haspel fijn vind is dat hij lekker hoog is. Ik heb een heel speels paard van 1,74 meter, dan is een houtblok net wat laag.
voor het idee dit is mijn blok:
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1525487_454911037947386_2111784803_n.jpg