Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dat valt me elke keer weer op!!

) maar er is nog veel werk aan de winkel en of het echt ooit zo ver komt kan ik nu nog niet zeggen. We proberen rustig dingen op te bouwen en verder gewoon fijn samen bezig zijn en dan zien we wel
En wie weet wat er nog mogelijk is
en op de band die jullie hebben opgebouwd
Wel was het een beetje vettig en dus wat glad, dus niet zoveel gedaan, maar wat we deden was wel super leuk
En de hoeven gaan nog steeds gewoon super, dat is echt iets waar ik heel veel gewonnen heb, had nooit gedacht dit zo makkelijk te kunnen. We hebben eraan gewerkt, maar het loont ook allemaal
(en dat het zo makkelijk gaat is gewoon omdat onze band zo super is geworden, want die hoeven op zich ben ik nooit specifiek mee bezig geweest, is echt puur op vertrouwen .. echt een geweldig gevoel *pennymodus*
).
Hij is inderdaad stiekem een beetje stoer aan het worden, met momenten denk ik (of zeg ik) "doe dat nou niet" .. Maarja, hij doet het toch
Hij heeft me al stukje over het erf gesleept, want hij wilde gaan wandelen en ik wilde de andere kant uit
En verder loopt hij regelmatig ergens tegenop, puur omdat ik "whoo" zeg en hij eigenwijs wil zijn
(hij schrikt dan ook totaal niet ofzo, precies alsof hij weet dat het zijn eigen schuld is
).