Draver in bruikleen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

har166

Re: Draver in bruikleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 11:44

leuk! gefeliciteeeeerd!!!

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:48

Ik vind dit een hele goede oplossing om leuke, goede mensen aan een leuk en goed paard te helpen. Veel plezier ermee.

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 12:58

Superr, ik kom snel kijken

Yessekles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-14 14:36

Bedankt allemaal, zoveel zin in!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:50

Gefeliciteerd! Nu willen we wel foto's zien hoor :)

Yessekles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-14 18:02

Kun je wachten tot morgen??? (ik niet whahaha)

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 18:07

foto's!! :D

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 18:07

Hahahahaha! Nou doe dan maar een naam, dan weet ik al genoeg :') .

Geniet ervan!

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 18:16

Leuk!! Ik heb ook zo'n 'ex' dravertje die eigenlijk niet snel genoeg was en het is heerlijk! Het zijn echt goudeerlijke geweldige paarden. Veel plezier ermee!

Yessekles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-14 18:58

Ik zal morgen ff overleggen of ik zijn naam "wereldkundig" mag maken. Haha voor de zekerheid. Maar hij is mooi! (vind ik natuurlijk)

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 21:53

Whoooooppppieeee!!! Hoe laat zijn jullie er? Misschien zie ik je nog wel even, al ben ik er pas 's middags. :) Mocht ik jullie missen: heeeeeeeel veel plezier met hem! En hou zeker contact, want ik ben gek op foto's en zeker van paarden die ik ken. ;)

Yessekles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-14 23:00

Vind ik leuk Peetje, doene we!!! We zijn er 11 uur, maar ik heb gehoord dat Rob kennende we wel koffie, fotoboeken en verhaaltjes moeten 'doen' en dat vind ik helemaal niet erg :D
Wel ruim voor donker thuis het liefst, ff kijken hoe de paardjes het doen... We moeten een uurtje rijden.

Yessekles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 00:09

Paardje heet Arnie`s Fanatic en is super leuk en lief! We moeten wel wennen aan elkaar, zekerder worden, maar hij is net anderhalve dag bij ons, dus dat is niet zo gek hè.
Wat gewandeld op het erf, gepoetst, geknuffeld. Vandaag een aantal meter buiten het erf gelopen, aan de hand, toen kwamen er twee knetterende motoren langs over de weg...oops! Dat was even heel spannend, maar Arnie bleef bij me, ging alleen rondjes om me heen dartelen (motoren zagen het en reden stapvoets voorbij). Ik sleepte niet achter hem aan ofzo, haha. Kort daarna twee auto's, waarvan 1 pickup met rammelende bak, daar keek hij alleen naar met gestpitste oren. Dus de verkeersmak training is begonnen hahaha.
Vanmorgen twee zadels gepast, vanmiddag twee hoofdstellen, dus hij is wel in handen, zeg maar :)

Iemand tips over hoe dit verder uit te bouwen, of moet ik daarvoor een ander topic opzoeken? Mensen die Arnie (de 's is eraf gevallen haha) kennen; jullie kunnen misschien nóg gerichter tips geven, omdat je Arnie en de situatie kent?

Ik vind het heel spannend, vooral dat snuiven en druk doen en moet mezelf echt moed toespreken af en toe, naar hem toe ook uitstralen dat ik hem leid, niet onzeker zijn. Echt een uitdaging!
Laatst bijgewerkt door Yessekles op 20-01-14 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 00:14

van harte met je eigen dravertje.. toppers zijn het.

sillysoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 08:29

misschien als je een paar keer hebt ervaren dat hij gewoon bij je blijft, dat je het al minder spannend vindt en daardoor sneller ontspannen bent

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 22:49

Ik ken hem dan wel van stal en in de hand van naar het weiland brengen enzo. Maar ik heb nooit met hem gereden, dus dat durf ik niet te zeggen. Ze zijn natuurlijk van het koersen best veel gewend, dus ik denk ook dat hij niet heel snel van slag raakt van iets. Ik denk dat je gewoon met hem moet gaan proberen. Lekker genieten. Komt vast goed! Veel plezier met hem!!!! :)

Yessekles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-14 21:26

Vandaag weer even gereden op het erf, op mijn nieuwe zadel!!! Heerlijk. Ging goed, ook een tijdje gewoon stil gestaan, terwijl ik op hem zat, staan kletsen en ondertussen...genieten! Klein drafje gedaan ook. Nu mis ik wel een bak op het erf hoor... Nu moet ik straks wel 'naar buiten'. Maar goed, het eerste stuk nog weinig 'beren op de weg', want dat gaat door het land. Ben helemaal trots en weer nog meer verliefd geworden vandaag! Arnie is echt een schatje, Peetje :)
Leuk je weer ff gezien te hebben zondag, trouwens!

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 21:33

klinkt goed :D

Yessekles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-14 21:47

Eigenlijk zou ik de titel aan moeten passen, Arnie is niet in bruikleen, hij is gewoon van MIJ! Jippie!
Maar er is de mogelijkheid hem terug te geven...
Nu al moet ik daar helemaaaaaal niet aan denken, haha.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 23:33

Yessekles schreef:
Eigenlijk zou ik de titel aan moeten passen, Arnie is niet in bruikleen, hij is gewoon van MIJ! Jippie!
Maar er is de mogelijkheid hem terug te geven...
Nu al moet ik daar helemaaaaaal niet aan denken, haha.

Ik zie nu pas je topic. We hebben al even contact gehad via PB. Leuk ik ga dit volgen. ;)

Hier een foto van Arnie. Draven kon hij wel.

Afbeelding

Yessekles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-14 00:10

Gave foto Bonte! Ja, dat kon hij zeker. Hij wilde niet meer, begreep ik...hoeft ie ook niet meer van mij, doe maar een rustig drafje Arnie, haha. Mooi zweefmoment op deze foto, mijn complimenten!

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 12:49

woooow vette foto! lijkt wel een meter van de grond haha. Maar met jou lekker buiten tokkelen is veel leuker natuurlijk!

Yessekles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-14 15:29

Prachtig zweefmoment ja. Bij mij hoeft ie niet zo hard (liever niet haha), ik hoop dat hij gaat genieten van zijn 'second life'.

Yessekles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-14 23:25